Jennys tankar

And you got a ass fat as hell..

Publicerad 2008-07-10 19:06:19 i Allmänt,

Suck suck suck!!

Va folk har åsikter om en!!

Äh skitsamma, min heting tycker att jag är fin..
Tror jag får hålla fast vid den tanken och skita i allt annat.

Nea är så snäll och rolig, hon blir riktigt förbannad när jag säger vad folk har sagt. Hon är för söt, riktigt kul att vi börjat träffas lite oftare.

Idag var jag och min lillebror och käka, är så kul att umgås med han. Vi har oftast samma humor, lr jag är så jävla lättroad så jag skrattar åt allt.
  Vi satt vid pizzahouse och prata om dittan och dattan..

                                                                  




        Fjejik

   Käka kycklingsallad, mumma va gött de ärSalad..
Fjejik käka sin favvopizza..Pizza Pie

   

  Fan såg en rav idag när jag åt oxå, vad har hänt med folk.
När blev det okej att gå runt som en rörmokare?   Butt Dance

Är inte brallorna för långt ner så är kjolen för högt upp.. Är det bara jag som fortfarande kör med urringat?
No Pants Day


Iaf vi käka och småtjaffsa om saker, för ingen utav oss vill ha fel.
På hemvägen så åkte vi förbi en tjej som var ute och gick och efter en stund sa Fjejik nåt om hennes byxor..
  Vet inte hur vi kom in på de men vi tjaffsa om vad hon hade för färg på brallorna, så det sluta med att jag fick vända bilen och vi fick åka runt och leta efter henne =P.

Iofs hade ingen rätt om hennes byxor, kul var det iaf..Pants
Efter ett kort tv stopp hemma så åkte vi iväg och skulle köpa glass, var ju tvungen att bjuda min lillebror på mjukglass..
själv är ja inte så förtjust i glass, men man får ju offra sig för laget ibland =P

  Fick träffa Tony oxå, sikken heting han är.  Kom och gick med bar överkroppWink .
Pussa på han lite, fast sista pussen fick bror min =/.. hmm

Killar kan då inget om tjejer =P..

Just de, vi har en stor (enligt mig) spindel som bor på balkongen. Han heter kurt, fast han ser ut som en tjejspindel. Kanske får döpa om den till rosa, äh vi får se..
Spider

Iaf idag så fånga den en nyckelpiga, såg inte själva fångandet men jag såg när han linda in pigan till en korv.
Sen så drog den med sig korven, lr va man ska kalla det för in till sitt gömställe. Va himmla intressant faktiskt, är rädd för spindlar men väldigt fascinerad av dem..





  Det här är Tord, han bodde hos oss i 2 sommrar..

       





Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela