Jennys tankar

Centrumtösera

Publicerad 2008-07-07 20:05:58 i Allmänt,

HejHej!!

Så full fart på jobbet..

Men idag kände jag mig riktigt butter, vid lunch..
Var så hungrig och det gick så sakta så sakta och sen jorgubbar.. Nej du, nu är det mindre än en timme kvar till fikat, du får vänta!!
Satt och tänkte ramsor där för mig själv, det är riktigt jobbigt att se nån äta när man själv är så nordens hungrig.

Men efter min lunch gick allt bättre, kan ju bero på att jag gick hem =P.

Ne men än så länge är jobbet riktigt roligt, blir så sur när jag inte får mat. Nea som känt mig så länge kunde jämt se förr om jag var grinig pga av matbrist.
Men gå och ät nåt, grintant!
   
Har skrattat mycket på jobbet ändå, Annika O med sina skämt, Anna som klagar på att alla är så buttra, Malin som alltid är lika go och glad, Cissi den klantiga tror hon rev hela hallen idag när hon skulle hem..


Har du sett nån bra film då, du som har porr.
Om jag har tagit osten?Cheese
Jump RopeVa, Hoppar ni på dom?
  
haha Humor!

Vi ska bugga loss på Torgny Melins oxå, för hoppningsvis. Får väl se vilka som vill följa med..
Hoppas vi kan få ihop ett gäng iaf..

Följ med nu Centrumtjejer!

     






Hugs And Kisses

Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-07-08 23:00:38

Jag är i stort sett redan där...."fniss"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela