Jennys tankar

Chaffis och gnäll

Publicerad 2008-07-17 12:51:15 i Allmänt,

Hejhej!

Igår så var jag chaffis åt min lilla lillasyster och hennes kompis Linnéa.
Jag kan ju inte bara vara deppig, jag kan köra bil oxå.
Dom är att för roliga!

"Men oj, va full jag är, hur gick det här till?"

Skäll på Mac Donalds, ja syrran tar ingen skit från nån!
Fan va bra, puckade killar ska ha en utskällning.

På vägen in, så ringde Jossa upp X med flit och låssades vara skåning och frågade efter Alexander.. Hahaha va jag skratta, de prata en stund sen la de på.. Syrran vänta några minuter och ringde igen för att skrika på skånska efter Alexander.. Jag och Linnéa satt och skratta som tokar.

Hämta dom vid typ 3 nångång, haha fullisar i kön på macdonalds, Linnéa hicka hela bilturen hem..
Va riktigt jäkla kul att tänka på nåt annat..

Så prata jag med Tony halva natten om dittan och dattan, Kom väl upp saker som inte var så bra =(.
Gick ner och prata med brollan efter de, min brorsa är bäst!
Pratar om allt med han, allas åsikter, alla problem jag har, om farfar.. Ja min bror e så bra på allt och han är såå snäll när man inte mår så bra.

Man behöver inte ens säga nåt, han ser hur det är liksom.
Hans bamsekramar hjälper mot allt tror ja.
Ni kanske kan få låna min bror om ni behöver en bror nångång =P


Ne ikväll ska jag åka ut till farfar..

Ja det var väl allt för mig..





 Hugs And Kisses 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela