Jennys tankar

Dagen D =P

Publicerad 2008-07-07 18:44:58 i Allmänt,

Chosan sa mamba när han såg näcken i profil, lr hur sjuttsingen den nu går..

Så i fredas när jag kom hem från Strömstad, tänkte jag nu är det dax.
Så nu ska ni få en inblick i hur det gick till =P

Eftersom jag måste ju hålla mina trogna fans uppdaterade =P

Jag plinga pappa och sa att jag sover borta inatt..
- Jaha vart ska du då?
- Ja ska sova hos Tony..
- Vem är de då, har du skaffa kille?
- Ne, vi dejtar och du känner han..
- Jag känner ingen Tony..
- Jo, det gör du, du känner far hans oxå..
- Jaha är det han som har en far som är rödhårig?
- Nej..
- Jag känner ingen Tony..
- Jo, det gör du visst! Tony Andersson........ Lasses son
- jaja, men då får du en trevlig svärfar iaf..
- öhh?? ja, men jaja vi syns imorron hej då! ( Tänkte att detta avslutar jag innan det kommer mobbning)

Förvänta mig lite mer mobbning faktiskt, Richard var 2 år yngre och det var ett jäkla hallå om de där 2 åren..

Jaja, Så nu kan min heting komma hem hit när han vill =)


Iaf så sov jag ju hos han, ni ska bara veta vad go han är, han är så fin.
Satt och pussa på han medan vi kolla på film, fast jag gick och la mig ganska tidigt hade jobbat till 21 och skulle upp nästa morgon..
Var så mysigt att vakna brevid honom, pirr pirr pirr snart ramlar man nog =P




 Hugs And Kisses 









Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-07-07 22:44:23

Tjosan sa Mamba när han såg Näcken i Profil :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela