Jennys tankar

Du är ful.

Publicerad 2008-07-17 12:29:24 i Allmänt,

Hej hopp i lingonskogen!

Så vad händer och fötter, om man nu får va torr =P..

Idag är ingen bra dag, vakna till och med butter..

Har haft 2 tankar som far runt i huvvet de senaste veckorna, först Tony då =) = bra tanke, blir glad bara jag tänker på honom.

  Tanke nr 2 däremot vill inte försvinna och jag vet att jag inte borde bry mig, men det börjar bli ett problem nu tror ja..
Det är nästan det enda jag tänker på, ska man våga.. Ne det är bäst jag låter bli, så här har det inte varit sen jag gick i 7:an - 8:an typ.. Va fan!

  
Kan ju säga att jag var inte beredd på att få så mycket skit av folk bara för att jag börja tycka om Tony.
Och det är inte ens mina kompisar som har åsikter, alla mina kompisar tycker det är jätteroligt för min skull..
 You're Ugly And Your Mother Dresses You Funny 

Försöker att inte ta åt mig, men de e svårt ibland..


Kan väl inte bara skylla på kommentarerna heller, har börjat tänkt mycket på farfar och Christer igen.
Kan inte få bort de där hemska bilderna från sjukhuset.


Ska bli skönt när skolan börjar  och jag kan börja gå hos Susanne igen..


Man måste va lite deppig ibland, för att veta när man har det riktigt bra.






Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-07-17 22:29:12

Vet du vad! Såna åsikter brukar bara betyda en enda sak! AVUNDSJUKA! Så nästa gång du hör något, ryck på axlarna, le och tänk att det är din heting, och de får inte ens smaka...... Med tanke på din farfar och Christer, så kommer de jobbiga bilderna att blekna, tro mig, men sorgen kommer du att ha hela livet, däremot kommer du att lära dig leva med den! Kramar om dig länge! //M

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-07-18 19:54:17

Håller med Malin till fullo. Du är våran sötaste Jenny som vi tycker mycket om. Ingen ska prata skit om dig. Då kommer AnanasAnna och ger dem en omgång. :) Stå på dig gumman! Vi tycker att det är skitkul att du har träffat HETINGEN iaf. Ha det i bakhuvudet så löser allt sig till slut :) Kramar i massor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela