Jennys tankar

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

Publicerad 2008-07-16 22:22:46 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Så nu har jag haft min ledighet, det går fort när man har roligt.
Kan väl säga att värst mycket plugging har det inte blivit, måste ta tag i detta nu.

Men det händer så mycket annat kul oxå.
Drack ju vin i måndas, med hetingen =). Vi kolla på skräckfilm, hualigen.
Fick åka till mamma och sova på tisdan för jag ville inte sova ensam i huset.

Japp man är väl viking på heltid.

Annars händer det inte så mycket, massa tankar som far runt i huvet.
Börjar kännas lite jobbigt med vissa grejer.

Saknar farfar oxå och Christer.
Vilket jävla år!

Ibland hoppas jag att de inte ser allt, fattar inte ens själv.
Det är som om kroppen tar över och gör allt själv, medans hjärnan tänker att detta är egentligen fel och sluta du är inte 14 längre.

Bara så förbannat svårt att vara positiv ibland, blir fan tokig på folk!!!
AAAAHHHHH!!

Nej, karma karma karma...

Ne nu ska ja vara glad, jag har världens bästa dejt som tycker  om mig jättemycket.
Han är så snäll och underbar!


Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela