Jennys tankar

Från fylla i Sunne till nyktert i stan

Publicerad 2008-07-10 11:41:29 i Allmänt,

Hej hopp i blåbärsriset!




Idag så skulle ju jag och Linnéa träffas och pimpla vin för 10 pers i Sunne, fast det vara bara om det regna..
Och pimpla vin är nåt vi borde ha MVG i, vi som annars är så pryda berättar alla historier om killar vi mött..
Är så himmla kul att umgås med Linnéa, vi har allt bra kul ihop.. Synd bara att det är så jädrans långt till Sunne, fast det är ju 1000 gånger bättre än Sundsvall så man ska väl inte klaga..

Iaf så vid 6 lr va nu klockan var hämtade Nea upp mig och vi for in till stora staden, shit va bilar! Det var bilar överallt, lr nej fel av mig det var familjer och ungar överallt.

Vi tänkte nördiga som vi är att vi skulle in och se på rix fm festival, lr väl valda delar av den..
Nea ville spana in Henrik och jag ville se *host host*..



Leta oss in och klaga på allt, haha buttra som satan var vi och hungriga.
Vet ni hur många nötter som släpar med sina hundar och sina små små barn i barnvagnar mitt in i smeten. Inte stå sådär fint längst bak och titta utan verkligen in mitt i gröten. Till vilken vits då?
Så hunden ska se bättre och få hörselskador WTF..

Ta en plats och stå still!

Aahh det fanns mycket att störa sig på, kan ju säga att med en öl i näven hade allt varit mycket roligare.

Men nu så var vi nyktra och duktiga..
Vid 7 ringde iaf Nina, jag kommer nu vart är ni, vi står vid flaggstången..


Efter Linda så gick vi och käka på världens långsammaste snabbmatsgrill..
Vi gick runt och leta efter nåt med liten kö och när vi väl hitta de så.. AAAAAAAHhhhhhhh *suck*

Fan i h-vete hungriga som satan, så står det en gubbe med 3 ungar och strir i 20 minuter sen går han därifrån utan mat.
Va fan, när vi väl fick beställa efter typ 30-40 minuter och då hade vi ändå bara 3 stycken framför oss. Så tog det säkert 20 minuter innan vi fick käket, jäkla sommarjobbare som gick och lalla runt i sina kortkorta kjolar, nina tyckte inte att det där var kläder för nån som steker hamburagre i en kiosk.

Vart är förklädet?


Nina orka inte vänta utan cykla hem så kvar var hungriga små pinglor..
när vi väl fått käket satt vi oss på en parkbänk och spana på folk.. Vet ni att tjejerna går runt och visar raven, så korta är kjolarna, man ser allt.. Är detta istället för toplesstrenden?
Ravtrenden?

Fan, jag vill inte se nån röv när jag äter..

På parkbänken prata vi om killar och om barn..
Emilia är för söt!

Höjdpunkten på kvällen var när snuten gick runt och kolla id korten för småttingarna som drack.. En tjej ville inte att de   skulle hälla ut hennes öl, så snuten och hon stod och drog i den där ölen fram och tillbaks innan de släpa henne till snutbilen och körde iväg.. Hahaha varför streta emot så, 2 stora snutar och den lilla tjejen, va fan tänkte hon?




Det blev en lyckad men tidig och nykter kväll..
Ska åka till Sunne nån dag och bada, får väl se om jag får med hetingen..





Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela