Jennys tankar

jasså du...

Publicerad 2008-07-19 07:23:39 i Allmänt,

Hej hopp!

Så nu sitter jag på jobbet och skräpar, började ju 7 idag.
Suck och stön vad det var svårt att gå upp imorse..

Alla andra börjar ju vid halv 8, men det har faktiskt trillat in 2 stycken redan..

Söta Malin är så goo, ska bli riktigt kul att träffa henne ikväll.
Japp jag och mina goa kompisar från grums ska ju på Torgny Melins och skaka på ändan.

Fast innan så kör vi förfest hos mamma, med massa kareoke =)..

Ne man får väl ta och va lite social nu..


Pöss

Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-07-19 11:49:08

Du är allt gooo du också! Syns ikväll! Kramen!

Postat av: Hetingen

Publicerad 2008-07-19 13:00:39

Öjsch ;)

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-07-20 23:06:58

Tack för en trevlig kväll igår. Var lite tungt att jobba idag men det var klart värt :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela