Jennys tankar

Strömstad

Publicerad 2008-07-07 18:30:21 i Allmänt,

Hej hopp!

Jag har ju varit i Strömstad några dagar, har till och med hunnit hem och jobbat i 4 dagar.. Man ligger lite efter med bloggandet..
Men det finns väl en charm i det med.

Iaf så for vi till Strömstad, tidigt som aset, tyckte jag iaf. Var så trött, är iofs jämt trött!
Vakna typ 9 och halv 10 skulle vi åka, så det blev en jäkla fart på jJenny den morron.

Men snabb som man är hann man med det mesta, gjorde till och med massäck till mamma mutter och syster yster.
Sen bar det av till Strömstad i en väldans fart, lr ja mamma körde.. men det låter inte lika bra med att vi snigla iväg på dessa förbannande kringelkroksvägar.

Vi stanna och fika på ett ställe som säkert heter nåt bra, fint var det och massa änder (ändar thihi). Momsa i oss maten och mata fåglarna som börja bråka med varandra, det som är positivt med änder är att de håller sig på backen när man matar dom. Inte som fiskmåsar som kan släppa ett lass i huvvet på en, har värsta nojjan för att få fågelbaap i huvve.

 

iaf väl framme i Strömstad så leta vi upp var vi skulle bo, det var jättemysigt!

   

Gött gött gött att va i Strömstad igen, synd bara att det var för så kort tid.



Förtsa dagen åkte vi till Capri och bada och vet ni vad, inte en manet så långt ögat kunde se.. Kallt som fan var det, men ett dopp blev det.

   

Sen på kvällen gick vi ut och käka och drack drinkar, vi hamna på skagerack och lyssna på livebandet. Men jag vr så trött och depp så jag gick hem i förväg.

Gick hem och la mig framför Tv, det fanns inget bra att titta på mitt i natten kan jag meddela..

Nästa dag var det shopping som gällde, varmt som satan var de och vi spenderade dagen inomhus. Första anhalten var Nordby,  sen var det affärerna i Strömstad. Både jag och syrran var helt slut och ville inte se nån mer affär!

Blev ett kvällsdopp i färingen oxå   , vi skulle eg åkt med color line oxå, men vi slockna så fort vi kom hem. =/..


   

Kommentarer

Postat av: Kusin Tilla

Publicerad 2008-07-08 06:02:36

Ååh, fan vad jag saknar Strømstad!! Våran balkong ser så tom ut ;D Och vart ær vaktmæstaren?? Størt det ser ut utan pizzahuset btw.. kramas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela