Jennys tankar

Biltur

Publicerad 2008-07-27 01:46:52 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!



Har precis kommit hem efter en jävligt rolig tur med bilen, ni får ju tänka på att jag är lättroad.

Iaf jag ringde brollan vid 22:30 nångång, Ska vi åka och bada?
japp, sa han.

Så jag brummade till Grums för att hämta broder, först en tur till Trullsen. Men där var det folk, så då åkte vi till öna.
Doppa tån, titta på varandra och bestämde oss för att åka hem.

Lr ja till Preem iaf, skulle ju vara duktig och fylla på luft i däcken.

Efter den turen så leta vi gator, sen fick jag en snilleblixt från ovan.
Ah vi åker till Gruvön och kör bilen genom tvättgrejen..

Så de gjorde vi, kände mig jäkligt duktig faktiskt.

Sen skulle jag vara snäll och köra brorsan till Bk, bara de att de stängde jue vid 12.
Se det hoppar alltid upp och biter en i rava när en ska va snäll!
Kände att det droppa vatten på min fot, när ja körde..
  Men jaja det regna väl in lite vatten då..

Iaf i rondellen vid nyänga så började det pysa i bilen, så när jag tagit mig ur rondellen ryker det in i bilen som bara den..
Brorsan kastar sig på dörren och jag blinkar in mot kanten.. Trouble

Min viking till bror, har nu redan skuttat ur bilen.

Fan här kan vi inte stå..

Sätt dig i bilen så svänger jag in till nyängen..
Kör dit och det ryker ännu mer, hahaha så jävla komiskt!

Iaf väl där så öppnar brorsan huvven och jag känner hur det plaskar om fötterna.
  ut ur bilen och tänder ljuset, det är en hel sjö fram vid våra fötter.
Kastar ut mattorna och ringer pappa, skulle ju hämta han egentligen.

Så öppnar jag i baksätet och där flyter grejerna typ omkring på golvet. Men va fan!
Ut med dom mattorna oxå, sen får vi ta våra handdukar som vi skulle haft till badet och torka.

Jag skrattar som en tok, Fredrik har 2 stora handdukar som är helt sjöblöta. Han vrider ur dom och in och torkar igen.
4 handdukar hade vi, helt sjöblöta!
  
haha Pappa du vet bilen du tycker är så bra, hahaha de ser ut som det regnat i den.

Fredrik muttrar om att han vill borra hål i golvet för att få ut vattnet Power Drill .. Det här känns ju löjlit.

Ja jävlar va vi torka!
Pappa grinig i andra änden, Hur fan lyckas du med allt, du ska inte ha bil du!
E väl inte mitt fel att DIN bil e mupp, va fan regna inomhus.Wet

Efter många om och men, så törs vi iaf åka till mamma. Fyller på med olja och vatten och allt som behövs, för att vara på   den säkra sidan.

Inte för att de hjälpte liksom, man var tvungen att ha rutorna nervevade och för att se fick brorsan sitta och torka rutan med sin strumpa. hahaha
Luktar jäkligt skumt i bilen oxå, så det var nog bra att rutorna var nervevade..

Slapp iaf att hämta pappa, men ja skulle köra hem bilen.








Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Frajs

Publicerad 2008-07-27 04:15:45

Fusk, jag skulle ju ut och titta under huven, kom inte här och påstå något annat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela