Jennys tankar

Torgny Melins

Publicerad 2008-07-21 01:13:05 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Jag borde komma på nåt annat att börja med.. Några förslag?

Så vad har hänt i mitt intressanta liv då?

1) Jo jag har lite svårt att sova när klockan slår 12, jäkla spökfilm alltså.
2) Jag har försökt impa på min bror genom att styra bilen med en hand i en korsning. Det sluta med att jag kom åt tutan och tuta på bilen som åkte förbi. Min bror var inte särskillt imponerad!
3) Jag börjar känna mig fin =).
4) Jag har varit på Torgny melins.
5) Jag och Nina kom på efter många om och men att vi måste nog börja på en buggkurs

Ja det var väl allt, som ni märker ytterst intressant!

Torgny Melins var skitkul!
Vi började med en liten förfest hemma hos mamma, kareoke och singstar och en hel del drinkar.
Sjöng, käka chips och ja allt som hör till.
Riktigt trevligt tycker ja, förutom att man inte kunde prata så mycket värsta volymen på oss sångfåglar.

        

Pappa brumma oss iaf till Skruvstaparken så fort vi gick ur bilen så öppnade sig himmlen.  Fy satan i gatan vad det regna. Vi sprang och knödde in oss under taket där man betala, sen så knödde vi på en vakt med paraply som sa att det här ingår inte i mitt arbete. Jo nu gör det de! Hur ofta får du 5 söta tjejer att knö med under ett paraply liksom.

Sen tog vi en sprang vi som dårar till toaletten, man ville ju inte bli allt för blöt.
  Väl där så såg nån av tjejerna hetingen så, då sprang vi till honom.

Ja, det här är min heting och det är är centrumtjejerna.
     
Men eftersom det regna som tusan, så sprang vi vidare in under taket efter de och började dansa.
Herregud va folk dansar, inte sådär på sin plats utan de går runt runt runt och armbågar sig åt alla håll.
Vet inte hur många gånger man höll på att ramla lr fick en knuff.
Jag och Nina provade iaf på en bugg och nån annan dans.    Moonwalker                                                                 Rave Girl

Tog en sväng om med Malin och sen stod vi centrumtöser + några annan i en ring och dansa. Så ja vi jobba bort allt vi drack + - 0 där =P.Dancing                    Breakin'                      Sneakers
 
Pussa en hel del på hetingen oxå, han är så fin.
Så träffade jag hans mamma en snabbis i vimmlet.

Hade skitkul hela kvällen.

Man tappa jue bort alla, sprang runt en hel del själv, hitta Nina vid väskorna twistandes med nån gubbe. Jäklar vilken fart de hade.
Malin dansa hela kvällen tror ja, hon tyckte att hetingen var en fin kille. De tycker jag med, han är så perekt så är han bara min =).

Jag och Anna skulle gå på toa i skogen, vi tar det bakom granen. Hhaha då satt det redan en där, så vi gick runt till andra sidan så det sluta med att vi satt där på rad. Lite komiskt var de.
NIna och jag var oxå iväg då låg det en full kille vid staketet med mobil i näven..
hmm vart ska man vända raven åt nu då?
Man vill ju inte att han ska plåta raven, men man vill inte att framsidan ska va med på bild heller.. Problem problem..

Åh vet ni va, det var nån kärring som försökte pussa min heting, hon fick in en puss för han var inte beredd.. Men va fan   liksom, han hade precis presenterat henne för mig och sen gör hon så.. Va hände med se, men inte röra..
Henne gillar vi inte!

Annars så var kvällen helt perfekt, lite mycke folk på dansgolvet kanske..

Och hörde ni, den här låten är till centrumtjejerna.. De e vi de!

Följde med min heting hem efter allt dansande, somnade så fort jag landa i sängen tror ja.
Så mysigt att somna på hans arm.
Han är för söt!Blow Kiss


  Ja det var väl min kväll.


Drack lagom mycket oxå, så jag var inge bakis inte ens trött idag.
Lr jo, Tony väckte mig vid 5..
Somna iofs om tillslut, men det var allt väldigt tidigt.

  Har varit hos Ingrid idag oxå, så nu vet jag vem de är.
Trevlig, va säger man Dam?, Tjej? Tant?.. Jaja Trevlig var hon iaf.
Åh så mysiga vovvar, pusskalas!





Ne tjingeling på er

Nu ska ja åka och pussa på min heting!Lips





Hugs And Kisses



Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-07-21 09:55:44

Vilket hett par menar du väl? Jättefina och goa båda två... Dansade du bort drickat? Du skulle sagt till mig, jag fyllde tanken några ggr för mycket inne i bussen, jag hade gärna överlåtit en eller två till dig...:/ Nåja, roligt hade jag, även om golvet blev mer ojämnt än vad jag tänkt mig!

Postat av: Annika A

Publicerad 2008-07-21 18:33:22

Det var ju lite dimmigt i lördags men nu ser jag ju att ni passar görbra ihop!! Förstår inte vart alla centrumisar tog vägen, hitta ingen av er på slutet. Det var väll aldrig jag som kom bort...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela