Jennys tankar

Shit så varmt!!

Publicerad 2008-07-29 00:00:43 i Allmänt,

Tjena tjena!



Här kommer svettiga hälsningar från Ekgatan =P




-----------------------------------------------------------------------------------------------




En del tycker blöt hund luktar illa, jag kan nu tala om för er att blöt bil luktar inte heller hallon.
Inte nog med att bilen är varm som satan, den stinker oxå.
Finns nog inga granar i världen som kan få den att lukta nyponros igen.

Men om gruvön fortsätter att släppa ut massa pengalukt är det nog ingen som känner blöt bil lukten..

iaf..

Så idag har jag jobbat kvällsturen, Tack vare Anna som kunde byta pass.
Sikken söt liten sockerbit hon är!!

 Var helt okej att jobba idag faktiskt! Lite för varmt för att vara skönt men ändå.
  
Sov hos Tony, är så mysigt att vakna brevid honom =).
Han skulle jobba natt, så ville inte väcka han för tidigt.
Så jag brumma hem, duscha, sattt vid datorn, prata lite med pappa, sen åkte jag till Tony och väckte han.
Han är för go, allt känns så bra!
Vi pratar om allt, kan mobba varandra med våra dåliga skämt, han får mig alltid att skratta.. Så har han magiska händer oxå =P
De e min heting de!

Love is in the air, lalalala.

Har väl inte hänt så mycket idag, förutom att jag glömde körkortet på Ica. En kan inte ha allt i huvvet..




Allt man vill göra är antingen omoraliskt, olagligt, fettbildande eller cancerframkallande



Hugs And Kisses




Kommentarer

Postat av: Annika A

Publicerad 2008-07-29 11:24:47

Oh, vilken talande bild! hi hi. Håll ut, snart kommer vi och löser av er så ni får lite ledigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela