Jennys tankar

Lördans bravader

Publicerad 2008-07-12 23:58:51 i Allmänt,

Tjosan!
   
Så idag har jag jobbat, haft riktigt jäkla roligt och de sa jag till dem på jobbet. De måste ju få veta hur bra de är..

Skrattat som bara den idag!Laughing 2

Man inser vad man saknat jobbet nu, är så kul att träffa allihop!
Idag gick Annika. O på semester, va ska man nu skratta åt?
Hennes historier får en alltid att skratta jue..
"jag ligger under sängen och äter ingenting alls" =P.


Vi hann med ännu en brottningsmatch på jobbet idag, tror Anna utsåg sig till vinnare efter att Cissi gett upp..
Men det blir kanske en fortsättning imorgon..


Kommer leva hur länge som helt om man fortsätter jobba i Centrumgruppen..Old Man

Har pratat med hetingen idag och fått massa söta sms, tänk att det finns så gulliga killar och att han typ är min =).


Kände mig lite hängig idag på slutet + att jag har så förbenat ont i nacken, lr på halsen. Äh det sitter på sidan liksom..
   Och när jag har ont och inte mår bra blir jag fruktansvärt butter och snäsig.

Så efter jobbet åkte jag hem och la mig och sov, sover som en stock jämt. PJs
Fan hårt att jobba, säger jag som jobbat i 2 hela dar nu sen ledigheten.
Vakna av att syrran ringde - Kom hit! Du måste se om jag kan ha detta..

Rava mig upp och åkte till Grums och där satt jag och mamma på syrrans rum som 2 fån.
Ja du är fin, ja du kan ha det där, Nej du ser inte stor ut..
Alltid samma procedur där, tror aldrig hon sett dålig ut heller..

Hann iaf se Allsång på skansen, reprisen då..
  Satt och sjöng framför tv´n med mamma Wakka Wakka
Jag vill vara din margareta, bara vara din ska du vet lalalal

Sen laga jag mat och drack vin med mamma, men duktig som man är så var det alkoholfritt vin. Smaka saft, mycket godare än de med alkohol i..

  

Prata med mamma om Tony och om jobbet..Balloon Heart
MIn mamma är så bra!!!

Just de, jag har precis kört Fredrik till Arron, så då fick han följa med mig och tanka innan.
Tur var väl de annars hade jag nog stått kvar där än.
För det dörsta vet jag aldrig vad man ska välja, 95? 96/98?
Samma sak lr? Ni ser bilar är inte min grej, ringde iaf pappa för att få hjälp..
   Men det var ingen pappi roll som svara utan en Lasse.. - Du jag har en dum fråga...
  
Vill ju bara tala om att om jag tankat där jag brukar så finns det bara en och välja på och då hade jag inte behövt ringa.. Så om jag tankar där så vet ja vad det ska va... Jag är inte helt blond liksom Star 3

Å sen den där krångliga tryck vad du vill ha för bensin sak, hallå tryckte som fan inget hände.
Gas PumpBrorsan hjälpte mig, du ska trycka 5 eller 8..
Jaha, a men ja trycker 5 då. Pip.
   Suck från min bror, nej du står vid 8:an Jenny..
Jaha var det så de mena, ja trodde *host host host*..


  



Ofan detta blev rörigt, hoppas ni hänger med i mina svängar.

Ne nu ska jag lägga mig och kolla på bilar..
Natti nattiGood Night





Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-07-13 12:52:49

Vi kommer bli gamla som bara den! :) Förresten har du blivit utmanad på min blogg! PÖSS!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela