Jennys tankar

Fredan

Publicerad 2008-06-30 12:11:54 i Allmänt,

Hej hopp!

Så ifredas skulle på pappa på kafferep och va borta hela natten.. Pappa vet ju inte om hetingen än och så är det tänkt att de ska va ett tag..
Så fort han åkt ringde jag hetingen, och fråga om han ville komm hit och se på film. Vi skulle egentligen träffas på nåt ställe för att jag ville ha en gonattpuss.

Vi har inget ställe att va på, fan svårt att smyga runt, vi träffas där då. Nej det regnar.....

Iaf så kom han hit och vi kollade på film och myste. Han är såååå go!
Tror faktiskt inte det finns nåt mysigare än att krama och pussa på han. Så nu vet ni de!




 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2008-06-30 15:32:07

...vet man vem denna heting är?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela