Jennys tankar

Sunne

Publicerad 2008-06-23 12:35:22 i Allmänt,

Hej hopp!

Var ju i Sunne, på Torgny Melins i lördas..

Måste bara få med Sune´s el,, hahahaha
Jag och Nina gjorde oss festklara och började brumma mot Sunne, satan i gatan vad det är långt dit.. Low Rider 
Kan säga att vårat fest humör dog i bilen + att vi brumma förbi Linnéas hus i full fart..

Iofs visste jag inte om vi kommit rätt när vi väl var framme, var helt säker på att de hade ett rött hus. Man lär sig nåt nytt ibland.  House 

Väl hos Nea så stekte vi hamburgare och satt oss och småprata, Emilia var oxå med och skulle äta.
Va söt hon är! Räkna kossor och skulle ha de och de bara för att slippa gå och lägga sig.  Cow 3  Cow 2  Mad Cow 

Vi satt och töla om allt och ingenting, Stefan var oxå med och försökte försvara killsläktet.
Inte lätt de mot 3 tjejer, fast när vi kom in på toagrejerna höll jag med Stefan.  Ladies Night Out 
  Det var verkligen jättetrevligt!
Ser fram emot nästa grej vi hittar på.


Satt och smådrack och jag hade nån citrongrej med som smaka gammalt diskvatten, hualigen. Ni vet sådär som taskigt citrondiskmedel luktar, japp där har ni smaken.  
  
Men massa vin, cider och öl blev det iaf..Cheers  
Väl framme vid kolsnäs började krånglet redan, Nina tog fel kö eller fick fel armband. Vi fråga vakten kan man gå ut på det här, jajjemän sa han.. När vi skulle gå in igen så sa de till Nina att detta kommer du inte in på. Men va fan, Nina sprang och hämta vakten som fick fixa in henne igen.

Väl där inne kom vi på varför har vi olika armband, tillbaks till en vakt igen. Jo på det här kommer du inte in på ställena som säljer alkohol, ja nåt sånt iaf..

  Nina igen, Men va fan, ja e ju 26 år och får ett armband för 17- åringar, Vakterna bytte armband snabbt som bara den för att slippa vårat tjat.26th

  Först toan och sen in på 18-årsdiscot, jajjemän man är väl ung..Disco Boogie
Där stod vi hela kvällen, Nina önska en låt det första hon gjorde och vi kunde inte gå därifrån förens han spelat den..
Tror den låten var den näst sista låten typ, så där stod vi och studsa hela kvällen..
Mix Master
Sen kom vi på just de, vi såg ju aldrig Torgny Melins.. Så vi betala 160 spänn för att stå och hoppa med 18-åringar, nästa gång tar vi arena direkt =P

Så Nina ner till där de spelat och vi efter..
Vi fick aldrig höra dem spela men prata strunt med dom fick iaf.. Där kom vi och störde när de plocka ihop..
Nu vet jag vem Malin har i släkten iaf, honom peka dom ut..

 Massa öl och massa cider blev de... En del telefonsamtal blev det väl oxå, Nu är du snäll mot jenny annars får du en BPL!!
Min heting är alltid snäll...

Väl hemma efter denna kväll så stekte jag och Linnéa hamburgare, satt och käka de alldeles för länge, tror ja somna innan jag landa i sängen..

Nästa morgon gick jag upp vid 8, satt och läste tidningar och vänta på att resten av huset skulle vakna, Emilia kom upp sen så vi satt oss och kolla på tecknat. TV 2
Hon är ju för go!

Sen kom mamma och hämta mig och hon väntar nog inte på barnbarn, in och leka lite med barnen innan vi kunde åka hem.
Hennes chans för att få barnbarn snart är väl om Fredrik träffar nån snart, han är den enda som är färdig med skolan.

                                                                      Gänget!

      
  Kram och Pusskalas    

 







Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-06-23 15:08:35

Haha...hoppas han var trevlig mot er då! Åk till skruvstadparken den 19 juli. Då är dom där!!!

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-06-23 15:09:03

Haha...hoppas han var trevlig mot er då! Åk till skruvstadparken den 19 juli. Då är dom där!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela