Jennys tankar

Pojkarna i Grums..

Publicerad 2008-06-18 22:45:20 i Allmänt,

Visste ni att de bästa killarna bor i Grums och Kil, japp mina vänner är bäst.

Så i lördas efter tentan skulle jag träffa Mattias, som jag nästan aldrig träffar.
Han hade nyckeln till arrons lägenhet som var på hultsfred, så vi satt hos arron och kolla på fotboll, med Putte, fesk och
tony(fer) =P

Jag är ju ingen fotbollsmänniska ,men söta killar kan man alltid titta på..
Vilka fina armar det fanns att se..

Iaf efter att ha suttit där och gormat åt en tv, tog vi allihopa bussen in till stan..
Vi skulle till Sandra och Adam och förfesta..

Fan va trångt det är att åka för många i en bil..

Väl hos Sandra så drack vi lite till, tjata om dittan och dattan..
Sen tog vi bussen in till stan, yeahy, stadsbuss är det roligaste som finns..

Vi gick till en liten mysig pub, som var smockad med folk, Jättetrevligt var de..

Träffa Ragge som jag inte sett på år och dar,  träffa nån som hette Morgan, han kände visst dom andra.

Trevlig prick, väldigt mycke för att rycka en i håret =P..

Iaf efter en kväll där tog vi en taxi hem, den skule va för 6 pers och det var den väl på sätt och vis..

En vanlig volvo med 2 säten i bagagen, där jag och Mattias nielsen satt, har aldrig suttit skönare i hela mitt liv. Man fick ha huvvet mellan knäna eller sitta lutad mot en a sidan..

Efterfesten hemma i Grums var skitrolig, satt uppe till 10 på morron, sen sov vi ända till 1.

Mitt på morgon typ vid 6 när vi bada bubbelpool som bäst kom arron hem. Oops =P!
Hade iaf jättekul!


              

jag och Mattias i bagage-sätena  

 I Grums så bytte jag och Fesk plats..




Känns som om jag börjar vakna igen + att jag börjar nog ta efter tatueringen lite.
Intalar mig de, fan varför ska ja sitta och vänta på massa saker, ne rakt på sak.




Just det, jag har hört skvaller om att det ska finnas en bordell i Grums... Så vi har inte bara en Pokerklubb, men med all annan skit, så är det ju ingen som märker att Gruvön stinker pengar =P




 Hugs And Kisses 









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela