Jennys tankar

never learned to cope with feelings

Publicerad 2008-06-23 23:12:48 i Allmänt,

  Halla!

Jag har ont i halsen, där fick man för att man ville vara fin på kolsnäs..
Har jobbat idag, riktigt kul faktiskt och riktigt lungt har de varit. Hunnit lösa korsord och läsa gammla tidningar.
  
Var ju tvungen att ge lite info om hetingen oxå, alla undrar vem denna hetingen är.You Are Hot

Mja det är ju typ lite hemligt än..
Ska bli skönt sen när man kan träffas normalt..

Iaf dagens upptäckt: Vad döda fåglar det ligger överallt. Har fåglarna blivit dummare och blir påkörda mer?
Eller är det vi som gasar och siktar?

  Birdie

Idag läste jag en nykterhetstiding, det är tack vare vodkan och dess reklam som hiv sprids, det vet ni väl alla. Hiv är ju som vanligast bland svenska alkoholister lr hur..

Alkohol gör oxå att du vill misshanlda din fru, flickvän, sambo.. shit pomfritt
  Visst alkoholen kan säkert vara en del i många av fallen men alla dumhuvven som slåss ändå da.
Kan man verkligen skylla på alkoholen, man måste väl va dum i huvvet från början om man slår sin fru.
Nån spärr måste väl fattas...Smack Me

Om nån slog mig och skyllde på ölen, då jävlar. då skulle ja sparka han i skrevet och skylla på reflexer. Oj ursäkta ja du vet benen bara hoppar till sådär ibland.
Ungefär som ölen styr din höger..
Kick Me

Om en stor och stark kille slår mig, då borde väl jag få använda nåt att slå tillbaka med så det blir lika liksom..
Mina knytnävsslag kan inte göra lika stor skada som deras, nån rättvisa måste det väl ändå va..

 Club Me 

Har pratat med Magnus muffen idag oxå, han är ju för söt. Jäklar vilken speed han hade, han la typ på innan ja fattat va han sa.

Ska ringa och väcka han imorgon, fråga om vi inte kan hitta på nåt nykyter snart. Aj want to grill!
  

  
Va ger man till nån som fyller 50? 50
Min morbror fyller år och ska ha partaj till helgen. Måste komma på nåt bra..
Nån som har nåt tips??
  




"Jaha lammkött, ja de kunde ja nästan tänka mig".. Sheep





Hugs And Kisses


  


Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-06-24 15:43:38

Lammkött?? Själv föredrar jag vilt!! He he....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela