Jennys tankar

Fan va surt!

Publicerad 2008-06-27 20:39:35 i Allmänt,

Hej hopp!

Ja jäklar i min lilla låda, va jag har grejat idag..

Har gjort massa is, hela frysen är full av ispåsar och andra såna dära plastlådar man "gör" is i..
Lägger in kort imorgon så ska ni få se varför..

Har varit på apoteket idag och letat bli frisk piller, kom väl hem med lite andra grejer, men försöket var ju bra.

Sen åkte jag hem till mamma mutter och bytte sängkläder och pyssla lite, hon har ju lånat ut min säng under helgen.   Ändå tyckte hon att jag skulle följa med till grums och sova på soffan, tror inte de du..

Ska dricka tutti frutti vodka och cykla hem till slottsbron är det tänkt, vi får väl se hur bra den ideen kommer funka.

Couch
Nog för att jag gillar soffor, men mammas soffa är som en boa orm och försöker liksom krama ihjäl en på nätterna.
Lovar den skulle passa perfekt i en skräckfilm, Kramsoffan anfaller =P. På dagarna är den en fin vardagsrumssoffa, men om nätterna smyger den ut för att krama folk. det låt ju iofs inte så hemskt, men skulle en soffa börja smyga efter mig hade jag fan blivit rädd.
Soffan går iaf inte att beskrivas, men kom gärna och ta en lur på jättestensgatan nån dag..

    Sov föresten ensam inatt, fick åka hem mitt i natten för att släppa in katten. Pappa hade visst glömt att tala om att han skulle på kafferast. =P

Tillbaks till idag då..
Jag har pratat med Nina, hon är ju för kul.ROTFL
Vi prata om sista tentan, jag är 4 fucking jävla piss poäng ifrån godkänt! Jävligt irriterande!!Perturbed
  Ska in och kolla på den nån dag, hoppas att de räknat fel lr de kan rätta om och kanske hitta några små poäng.
Fan va surt!You Suck

Fick iaf en av de äldre att hälsa till Nina från barnrumpan. Japp det är jag som är barnrumpan, Nina är tanten. Våra vanliga namn är ju alldeles för krångligt att komma ihåg..Moony 1

Kallas ju även Gujje ibland, kärt barn har många namn =P

 Så nu vet ni de..

Ja var ju i kiosken oxå och klaga på vädret med kiosktanten, när ska solen komma?
Fram med pincett och sockerbit nu fan, solen vart är du? komsi komsi..Sunshine




Jag ska få en gonattpuss ikväll oxå, han är så mysig att krama och pussa på, så ni bara vet..
Fast det är ju bara när han pussar på mig då, skulle nån annan försöka så förvandlas han till loket och slickar er på kinden, så det är bäst att ni låter bli han. Ja menar vem vill ha loket hängnas på kinden...Licks

Ja det var väl allt för mig, ska skruva ihop en garderob nu..


Hugs And Kisses







Kommentarer

Postat av: Tilla

Publicerad 2008-06-29 11:14:00

Måste tyvärr jobba hela helgen.. men vi får ta o ses nån gång snart tycker jag :) jag ska ju också börja på universitetet till hösten, då jävlar blir det fest! ;D kramas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela