Jennys tankar

svammel och gnäll

Publicerad 2008-06-26 22:21:47 i Allmänt,

Tjena Tjena!

Är trött som aset, har inte hunnit sova midda idag =P..

Är så trött jämt, måste ta tag i detta nu, börja hurta mig lite..
Idag gick Ann-lisbeth på semester, hoppas hon får en trevlig sådan.
Jobbets enda friska fläkt från Norge..
Hon var så söt och hjälpte mig idag, Tack snälla!

Annars då, händer inte särskillt mycke i mitt liv för tillfället..


Ja tänkte på en grej, ni vet boxning och alla andra slåss spoter väger man väl in sig..
Borde man inte införa sånt vid hustrumisshandel oxå, japp du väger 90 kilo ja, då tar min stand in över och spöar skiten ur dig ikväll, så det blir lite jämt älskling..

Egentligen skulle ju allt vad misshandel heter försvinna, men det lär ju inte hända..

Ja kolla på scooby doo här om dagen, har ni tänkt på va de mobbar den långa smala killen som pratar med sin hund.. Han får göra allt jue.. =P

Just de ont i halsen har jag oxå..  Så nu blir det inge hångel för mig =(, lr man kanske kan få en liten puss iaf..

Iaf istället för att sova middag så åkte jag och syster in till stan för att köpa presenter till morbror Anders, så nu har vi hittat det perfekta.. hihi
Man har ju humor liksom..  =P

Hitta lite nya grejer till mig med..
Hitta inte så mycket kläder men ja hitta ett halsband som jag blev helt kär i, får nog ta och slå till nästa gång. Det var inte ens så dyrt, fattar inte varför ja inte köpte de.

Jag och Marita prata om det på jobbet att man kan köpa all möjlig skit på rean som man aldrig kommer använda, men när man hittar nåt man vill ha så blir man snål..

ne, nu måste ja sova


pöss pöss

Kommentarer

Postat av: Hetingen ;)

Publicerad 2008-06-26 22:40:22

Usch då stackars liten, ont i halsen så. En puss på halsen kanske gör den friskare :).

Hoppas du blir bättre snart, saknar dig ju :D

Puss pss

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2008-06-27 13:34:53

Ha ha ha!!! Djupa funderingar!!! Scooby Doo!? I vilket fulla fall så är jag glad för din skull. Hoppas ¨hetingen¨höll vad han lovade . Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela