Jennys tankar

Trötter

Publicerad 2008-06-25 21:53:43 i Allmänt,

Tjenis!


Sitter här och är assugen på bacon av alla grejer, men ett vattenglas duger bra det med..

Har jobbat idag, riktigt roligt faktiskt! Fast jag blev lite irriterad på en idag, det gick så segt och vi kom ingen vart..
  Men det är ju en del av jobbet de medOld Man..

Sluta halv 2 iaf så det var ju skönt..

Iaf åkte ner och bytte min klänning efter jobbet, den blev helt förstörd efter tvätten =(,Cinco De Mayo 2 ja som gilla den jättemycket!
Fick iaf byta den, men den fanns inte i samma färg =( och om man får va lite ego, satan va ja passa i den färgen.

Passa på att köpa en svart klänning oxå, gillar klänningar mer och mer nu..

Väl hemma så la ja mig och sov till halv 7, är fan jämt trött nu.
Först fatta ja inte vilken dag det var och så trodde jag att klockan var halv 12 på dagen.. Shit hur ska ja förklara detta på jobbet tänkte ja.. försova sig till 12..Alarm Clock

Varje dag efter jobbet så får ja lägga mig och sova,
det är fan inte lätt att bli gammalAging Woman..  

   
Kolla på allsång på skansen igår med mamma, hon är ju för söt!
Jäklar vilken dålig start det var, Arja liksom.. Famous 1Nån som hört låten hon sjöng??


You RockMamma däremot tyckte det var jättebra och skratta så hon nästan kissa ner sig när de drog europe skämtet..


För er som inte såg det då..

Christer sjögren står på sceen och sjunger i love Europe, när han är klar kommer Lundin ut och säger att Europe har skrivit en sång som heter I love Christer Sjögren.. Så sitter trummisen i publiken och visar ett plakat med hjärtan på..
Ja det var ju kul tänker ni, ne det var det inte kan ja tala om för er!
Fast det var det bästa i hela programmet...

Fick en gonattpuss igår oxå, lr jättemånga om man ska va noga.Soldier's Kiss
Han är för söt!
Jag får gulliga mail och sms och själv kan ja inte komma på va ja ska skriva tillbaks..
Är fan skitkass på sånt..
Men bara så ni vet, han är skitgo!



  
Hugs And Kisses


  




Kommentarer

Postat av: Kusin Vitamin

Publicerad 2008-06-26 12:43:13

Jag får ta o hjälpa dig att författa, som i den gamla goda tiden ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela