Jennys tankar

Blaj & mera blaj

Publicerad 2008-03-07 21:54:03 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag varit riktigt pigg, är det än av nån anledning.
Kanske var tur att Magnus/Tomas ringde och väckte mig halv 2 inatt, kunde inte somna om efter de.
Men jag hann plugga, läsa lite mer i min bok och se 2 filmer innan det var dax att gå upp till skolan.

Tror aldrig jag har hängt med och orkat lyssna så bra en hel föreläsning, man kanske skulle börja gå upp mitt i nätterna?

Idag så träffade jag en blek men ack så söt Bebbe, inte sett han på år och dar ju.
Töla en snabbis innan jag skulle in på föreläsningen igen.

Har kommit på att soulfly är fasiken bra musik att ha på morgonpromenaden, ja jäklar vilket flås man får upp..
Ifall ni nu ville ha lite gå ut och gå tips..

Såg en bra dokumentär på tv'n förut, som om jag skulle kunna sett den på nåt annat ställe än tv'n.
Murderball, det handla om rullstolsbundna killar som spela fotboll, nån fotbollssport iaf.. Den borde ni se.


Tror ja kan ha lite pirr oxå kanske, e inte säker.. Fast det är en sån som aldrig lär titta på mig på de sättet typ... Typiskt mig..

Ne nu ska ja ner och glo på nån dålig film och försöka somna

Kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-09 12:25:26

Kul att du var pigg och hann mkt,,, men hallå!!! Kl 02,00? Det ska vara Jenny det! Kram på goisen

Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Publicerad 2008-03-09 18:38:27

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela