Jennys tankar

Jobbigt så in i H-vete

Publicerad 2008-03-15 17:34:50 i Allmänt,

Hejsan hallå!

Nu hopar vi rejält mellan dagarna här..

Iaf har ju föreläsningar nästan varje dag, jobbigt som bara den.. Skriver så pennan glöder..

Hade en skitjobbig dag för ett tag sen, läkaren som föreläste började prata om sista tiden vård, när ska man sluta behandla och allt sånt..
  Kände riktigt hur hjärtat började slå hårdare och tårarna var på väg, shit tänkte jag och smet på toa helt tårögd.

Gick tillbaka efter ett tag och satt mig och kände nej detta går inte, Nina titta på mig och fråga vad är det.Crying 1

Nej det går inte, jag orkar inte lyssna mer säger jag alldeles för högt och grinar för fullt. Johanna följer med mig ut iaf och kvar står lärarn helt paff.
Kändes som alla försvann och det vara bara jag där, sprang iaf ut och tittade bara in i väggen.
Smart som man är satt man längst fram och dörren är längst bak.

  Fy satan vad det var jobbigt!

Johanna följde iaf med mig ut och vi tog en promenad och pratade om dittan och dattan. Sen satt vi utanför salen en lång stund innan vi gick in.

Kändes mycket bättre efteråt iaf, Nettan fick gå och prata med lärarn åt mig. Kände fan att jag orkar inte..

Allt kom liksom tillbaks när han stod där och prata om sjukdomar och allt det där.
Har ju inte haft nån tid för mig själv och liksom vänja mig vid tanken. Det går ju i ett på skolan, plugg, plugg och mera plugg.. Man kan inte missa nåt jue.


Ser fram emot sommarn då jag kan få en helvecka för mig själv och få ett avslut på det hela..





Hugs And Kisses




Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-03-15 17:45:56

***** Kampanjen Christer Sjögren till Belgrad *****

http://vastertorp.blogg.se/1205575888_christer_sjgren_till_.html

***** 1000-tals våta trosor kan inte ha fel*****

Postat av: Storkusinen

Publicerad 2008-03-15 19:32:33

*kramas*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela