Jennys tankar

Morgonpigg

Publicerad 2008-03-20 09:47:45 i Allmänt,

Hej hopp!

Så då sitter man här nyduschad och fräsch, har varit och tränat nu på morgonen..
De ni, inte likt latjenny.

Tänkte att bikinin skulle sitta snyggt till sommaren, även om det är en liten önsketanke.. så kommer det nog inte hända. Men en måste va lite positiv!

Min taktik tidigare sommrar när jag varit på stranden har varit lägg dig brevid nån som är större än dig själv, då blir man automiatiskt den smala.

Jag skulle aldrig lägga mig brevid en skitsnygg smal tjej, då blir man ju den fula tjockisen..
Ja vet helknäpp plan!

Nu ska ja bli fin!
Träffa Marie på badhuset, vi prata lite medans vi träna. Fick reda på lite skvaller, det är en viss kille som sitter på kumla. Han var ju så snäll och försiktig i skolan, va fan hände?

Fick oxå reda på postrånarna, japp ja gillar skvaller, så länge det inte är om mig då =P.

Håkan ringde igår och tjata om sin jäkla spraydate, ja e inte hemma jag kanske kan kolla sen.
Men nope jag var astrött när jag kom hem och ville sova..
Men du lova ju, ne de gjorde ja inte alls.. Skaffa nätet själv du, gnällis!

Måste nog skaffa en spraydate jag med, fast jag vill inte träffa nån på nätet, jag vill träffa nån i verkligheten.
Så man sen när man blir gammal kan berätta att vi träffades så och så. Inte  ja vi maila.
Är jag för kräsen och dum nu?

Jag vet att nätet är jättebra och många träffar varndra så, men jag vill ha det som på den gamla goda tiden.

Men ja tänker skaffa en, man kan ju få nya kompisar. brukar alltid bli kompis med nya killar. Varför de?

Jag är nog en sån som passar in i killgänget, inge sexig och fin utan killarna tänker inte på mig på det sättet.

Hur fan ska man ändra detta mönstret då?


Hörde på rix förut, Måns Möller var där och gästade dom. Han sa nåt jäklans bra..
"tror ni skratt förlänger livet?
Nej, varför är det isåfall alltid de sura och gnälliga kärringarna som lever längst."

det var nåt sånt iaf..

Det kan man fan undra eller är det så att de glada är friska och behöver ingen hjälp?



ne nu är det dax för plugg..



 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-20 15:19:44

Den planen låter perfekt i mina öron i alla fall, hihi.. Duktig du som tränat redan! Ska sätta fart med det jag med! Har fortfarande dåligt samvete för ditt spel! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela