Jennys tankar

Stab out my eyes, cut off my ears Cause I don`t want to hear what you say

Publicerad 2008-03-16 11:31:22 i Allmänt,

hejsan hoppsan!


Så hade ju tenta igår, det känns okej... Men man vet ju aldrig, shit vad jag vill klara den... Min första klarade tenta i så fall... 
Efter tentan hade vi (gänget från grums) bestämt oss för att vi skulle ut och äta. Käka lax, vilken chock va.. Lax e satan gott alltså. Vi funderar på att prova Sushi nästa gång, är det gott?
Längtar till den 29:e, enda dagen man helt kan slappna av och slippa tänka på plugg. Undrar vad vi ska hitta på för kul då?

Igår var det klassfest med klassen från 9:an, 9B till och med. Sket ia att gå dit iofs, kunde inte komma på nån anledning till att gå..

Var hos Anders istället, han är ju för snäll.
Kände at jag klängde mig fast vid han igår bara för att hålla mig på benen. Ignorera nästan alla andra orkar fan inte va social. Får dåligt samvete när jag hela tiden tjatar om att kan vi inte träffas och sen när vi gör de, går jag och gömmer mig typ..

Vissa grejer ska man inte skämta om och jag fattar inte hur man kan göra så och sen sitta och skratta åt de. Ingen sa nåt heller, jag höll också käften glodde itaket iställe. Tur att man är modig.. =/


Allt känns så grått nu bara..

Längtar till sommaren, måste fan komma bort härifrån.


Typ 2 veckor kvar till stora tentan, ska egentligen plugga idag, men jag orkar inte. Helt slut och depp idag..



jaja

det går upp och ner som vanligt



  

Hugs And Kisses








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela