Jennys tankar

Fest i Mars

Publicerad 2008-05-04 14:59:47 i Allmänt,

Hej hopp!!

Nu är det dax att uppdatera igen.
Har fasiken aldrig tid nu för tiden, alltid nåt.

Plugga, plocka hos farfar, hjälpa mamma med lite plock.

Så nu blir det iaf lite tillbaka blickar..

Har faktiskt festat med Håkan, ni vet han som alltid lyckas med allt.

Manfred fyllde år så vi var där på förfest, Nina, Johanna, Jenny, ja ni vet pinglorna var redan där.
Var egentligen Nina jag skulle med, Håkan hade sagt att han skulle dit, men ni som känner Håkan vet att han brukar göra en "manfred" eller bara strunta i att dyka upp ibland =P

Men denna gång kom han inte undan eftersom jag lovade att hämta upp han på vägen in till stan. Japp ibland så tänker man till.

På BMB så beställde Håkan nåt som smaka diskvatten, först skulle man rulla en limeskiva i kanelen sen skulle en hälla i sig det där diskmedlet. Hualigen!


Kvällen var ganska lugn, den sluta med skrubbsår på hakan och läppen för min del, snyggt som tusan dagen efter!


                     



Japp det var allt för mig!




Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2008-05-04 15:06:48

hoppas att du haft en bra helg :) gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela