Jennys tankar

Christer

Publicerad 2008-11-02 18:24:33 i Allmänt,

Så idag var jag i Grums kyrka och tände ljus på mormor och Christers grav + att de skulle läsa upp Christers namn i kyrkan.


Var lite jobbigt att komma upp på morgon, men de gick väl de me.

Brumma till mamma mutter för att sen åka vidare till kyrkan, kyrkan var helt packad.

De läste upp alla namnen och va mångan namn de va.

Det är snart ett år sedan Christer gick bort, va fort de går!
Känns som om han ska sitta i soffan när man kommer hem ibland.

  Tänk va mycket som kan hända på ett år, helt ofattbart hur ens liv kan förändras. Men bara några månader kvar sen är det ett nytt år, som ska bli positivt som bara den! Hänt lite positiva saker detta året ändå, vänner har dykt upp från alla håll och kanter ochh erbjutt sina famnar det varit som jobbigast, kärleken blomstrar för många utav oss.


    






Hugs And Kisses

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-02 21:45:18

Tänk vad lite man ändå vet om framtiden. Efter allt som hänt, tror jag ändå att du kan se fram emot ett nytt år, med nya möjligheter.... Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela