Jennys tankar

blink, nu är helgen över

Publicerad 2008-10-12 21:16:39 i Allmänt,

Tjenis!

Då..




Så man blinkar en gång och poff så var helgen borta, de e ruskigt va fort det går.
Man hinner ju knappt njuta av sommarn innan julen är här.

Men nu ska vi stressa ner!

  Så i helgen har det varit fullt upp, lr nja..

  Iaf har ju köpt en dator nu, japp min egna *yeahy*. I löv min nya dator, den är så fin och har massa roliga saker. Ska pussa den godnatt varje kväll, japp Tony har fått konkurens =P

Iaf i fredas så for jag till mamma mutter..
  
Tony skulle dricka öl med Fesk Bottoms Upså efter att ha kört dem hem till Tony åkte jag till mamma och var social. Min mamma är så snäll, så ni bara vet!!
Låg i soffan hos henne och kolla på film, det sluta med att hon satt i fotöljen och snarka och jag låg och dregla i soffan ZZZZzzzz. Tror ja somna redan vid halv 10..
Blurry Drunk
Men eftersom Tony skulle sova hos mig, hade jag lovat att hämta honom mitt inatten. Gu så klockan gick sakta, men sov gött gjorde jag iaf..
   
Plocka upp en mindre glad Tony vid bibblan, samma prat som vanligt. Förstår verkligen att de måste va jobbigt, skulle vara lika jobbigt för mig om det var tvärtom. Men han är så himla snäll och go!!Nice Legs

Lördan så satt jag och skrev frågor, lr ja snäll som han är så läste jag frågorna för Tony som skrev in dem på datorn. De e min heting de.
  Har väl inte blivit så mycket plugg som det var tänkt, men man måste ju ta till vara på stunderna med Tony oxå.

På lördan så laga vi mat och drack vin, så kolla vi på film och käka glass. Japp vi satt där i soffan som 2 fetton och momsa! Fat Man    Fat Woman 2 
Nu är det verkligen dax att röra på fläsket, låg ju minus 5 kg förut innan Tonytiden.

Idag har vi haft jättekul, har skrattat hela dan med Tony, vi har samma humor vi..
Okej att han var lite grinig imorse, han har ju slutat rökt och försöker dra ner på snusen nu, så han får väl vara lite grinig då..

Annars så har vi mobbat varandra hela dan och skrattat som bara denLaugh.


NU..

  

Han är söt iaf på detta kortet...


klockren kommentar av Tony..

Jag och Tony satt och prata om bröllopsklänningar..
Jag sa "När jag gifter mig ska jag oxå vara smal och fin".
Han sa " Men älskling det finns klänningar i din storlek oxå" 
hahaha De e humor de, tack älskling!! Han mena ju inte som det låt, fick allt en förklaring sen...




Hugs And Kisses



Kommentarer

Postat av: Fettot

Publicerad 2008-10-12 23:49:39

Min vackra gumma de :) som inte är ett dugg stor förutom i truten :P

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-10-14 19:56:29

Mysigt sagt!

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-10-15 16:08:03

Vilket snyggt kort, säkert jättesnygga i brudklänning o frack också.... kram Mamma

PS.... ja du har ärvt det efter mej att du somnar i soffan.... :-)

Postat av: Linnwa

Publicerad 2008-10-15 22:36:44

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-16 13:54:38

Shit vilket vackert par! Ni blir bara snyggare med tiden!! Hör av dig om du vill ha fika gumms!

Postat av: hårdig;)

Publicerad 2008-10-22 19:54:44

är ju tvungen att kolla in din snygga kille... å vilket fint kort de va på er två. när ska vi öla å vina å bara mysa du å jag jenny, jag är lite avundsjuk på mr T.... han tar ju all din tid hihi puss å hej

Postat av: hihi

Publicerad 2008-10-22 19:55:45

mena hårding så klart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela