Jennys tankar

you`re crazy if you think I would leave you this way...

Publicerad 2008-10-29 22:53:24 i Allmänt,

Hej hopp!

Har letat överallt efter mina kort, från den helgen jag och Tony börja dejta.
Han bjöd ju hem mig på fest hos sig =), första gången jag träffa Björn och Petri.

Så mitt favorit kort på min älskling är borta, det som jag så stolt visade upp i början.. Ni vet vilket ja menar, de när han är bakis och ligger i sängen.
Den morronen tittade jag på bilar och Tony där han låg och sov. =)
 Vill ha tillbaka den där känslan.

Den morgonen så började vi dejta =), midsommaraftonsmorgon.

Vi firade ju midsommar på olika ställen sen, men eftersom jag var nykter så körde jag hem honom den natten.. Och ja han fråga om jag vill sova över den här natten oxå =), klart man vill sova på hans muskulösa arm =).


Tror det var den helgen jag föll för honom..


Så nu vet ni de =P

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, sover alldeles för lite, "pluggar för mycket", lite feber och snuva på den sen har ni mitt liv..


Köss i pannan på er

Kommentarer

Postat av: Tony

Publicerad 2008-10-31 12:33:00

Vi får ta nytt sånt kort då :)



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela