Jennys tankar

JAG JAG JAG =P

Publicerad 2008-10-04 15:34:13 i Allmänt,



Det vimmlar ju av listor överallt, hur ska man hinna med alla?



Vad heter du? 
Jenny

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
hmm, rätt nöjd med mitt...

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Martin eller Martina var det prat på..

Vilket stjärntecken är du?
Vattuman

Vilken årgång är du?
82:a

Bott utomlands?
Nope

Vart skulle du vilja bo?
Vet inte riktigt

Yrkesval?
Pluggar nu så vi får väl se om jag blir klar SSK nångång


UTSEENDE

Hur lång är du?
171 cm

Hårfärg och frisyr?
Blond, frisyr? En gång i tiden var det uppklippt, måste till frissan snart..

Ögonfärg?
GrönBlå

Mest nöjd med?
Mina handleder, den vänstra är as-snygg
och mina ögon

Minst nöjd med?
Röven, låren, magen

Skostorlek?
37-38

Glasögon?
Nope

Har du några piercingar/tatueringar?
Japp
Piercingar: Läppen och ögonbrynet
Tatueringar: Handleden, skulderbladet, svanken, skinkan, magen, foten, vristen, bröstet, fler ska det bli


FAVORITER

Filmer?
Love Actually, Smala Sussie, poppe revyerna, Dagboken

Låtar?
Like a child again, so what finns många

Årstider?
Gillar allihop Vinter, Vår, Sommar, Höst

Mat/dryck?
Va som helst bara ja slipper laga maten, Tonys mat är supergod!
Vatten

Djur?
Min bäbis Sara missen

Färg?
Vit & Svart

Parfym?
Olika har Ralph Laurens och Donna som jag använder mest nu

Tv-program?
Greys anatomy, Ugly Betty, Top Gear, Desperate Housewives, Mythbusters

Sysselsättning?
 Pluggar för fullt, nästan jämt!


BLANDAT

Vad heter din morfar?
Han heter Bernhard

Vad är du beroende av?
Mina annteckningar, de e de som räddas först vid brand typ..

Vilket land kommer du i från?
Sverige

Vilken sorts lypsyl använder du?
Försöker undvika lypsyl in i det längsta

Vad tror du på?
Tomten

Vad köpte du senast?
Kurslitteratur *suck*

Har du nåt husdjur?
Min misse Sara 

Vad bor du i?
I hus

Vill du gifta dig?
Ja, nångång.. Vill gå där i en vit klänning och känna mig vacker

Vill du ha barn?
Nångång men inte nu..

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Alltid

Är du bra på att laga mat?
Nej, det är de jag har Mamma och Tony till

Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Skitbra!

Hur vig är du?
Smidig som en panter

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten

Har du någon gång haft självmordstankar?
Ja, en gång

Brukar du sjunga i duschen?
Ja ibland..


Var har du i din:

Jackficka just nu?
Nycklar och Tuggumi

Väska just nu?
Smink, Plånbok, Plåster, Reflexer, Massa bra att ha saker..


PRYLAR:

Plånbok:
Har en Svart för tillfället, har massa olika, ibland är jag så duktig att matchar väskan jag använder..

Tandborste:
En röd och vit

Smycken:
Har faktiskt bara ett Guldhalsband och en Guldring på mig
Halsbandet efter Farmor och ringen fick jag av pappa i 25-år present

Solglasögon:
Har hur många som helst, beror på vilket humör jag är på..

Nagellack:
Har inget alls på mig nu, men det blir rosa ikväll,.,


Tadah, Klar!!
  







Hugs And Kisses




Kommentarer

Postat av: Tony

Publicerad 2008-10-04 16:06:33

Min vackra älskling de :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela