Jennys tankar

Mys och chaffis

Publicerad 2008-10-19 18:33:42 i Allmänt,

Hej hopp allihopa!

Så idag har jag inte pluggat ett dugg, fast jag borde. Iaf inge intensivt, har bläddrat lite i pappren men jag tror inte de gills =P
Sov jättekast inatt, tror de berodde på att Tony inte fanns vi min sida =(. man sover så mycket bättre när man får ligga på hans fina arm.

Iaf åkte till mamma imorse, satt och prata lite med henne. Skulle ju på marknaden här i byn, thihi.
Så jag och syrran rava oss iväg till systemet där vi skulle träffa Jörgen och Mattias. Man är ju tvungen att ha stora starka killar med sig på marknaden här i grums, alltid bra att ha när folket börjar knuffas om marknadsgodiset =P.
    
Jörgen köpte älgkorv och massa godis, jag köpte bara godis till Tony. Har aldrig sett honom käka godis i denna fart, han är ju så kräsen med sötsaker. Va riktigt kul att se älsklingen moffa godis =).

Efter Tony besöket så gick jag hem till mamma igen, så jag, syster och broder har suttit och stritt lite. Sen fick jag ut och vara lite chaffis åt Magnus från Slottsbron. Längesen man såg honom, lite deppig men söt ändå =P

Efter den turen så tog jag en tur till jobbet för att hämta mina änglar, ska ta och tända lite ljus inatt tror ja.
Efter en pratstund på jobbet med Gabby och Annika så for jag hem till Pnilla.

Fick träffa hennes roger för första gången, han verkade vara en trevlig en. Hann inte prata så mycket med honom, jag och pillan satt och prata gammla minnen och skratta som bara den, klockan sa poff och så var den 10.

Pillan skulle iaf försöka rava sig till värmland nån mer gång så skulle vi ta en riktig festkväll som på den gamla goda tiden. Inget slår våran vuxenkväll som vi hade i Säffle, hahahhahaha. Shit va vin som gick den kvällen, vi borde börja med våra temakvällar igen.

Vi prata mycket strömstad oxå och halloween festerna.

Saknar henne, fast örebro är ju inte så långt borta..
Det blev iaf e riktigt mysigkväll!!


Vid 12 for jag till staden för att hämta mina storkusiner, party party!

efter de for jag hem och satt och dola vid datorn, sen så fick jag ta en tur till Tony, sov hos den lille sjuklingen.








kram kram

Kommentarer

Postat av: Tony

Publicerad 2008-10-20 00:51:53

Klart man moffar , skit got med märten godis jue :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela