Jennys tankar

Stan

Publicerad 2008-10-23 00:29:22 i Allmänt,

Tjena tjosan!!

Så idag har jag och Tony varit i stan.

Vi fick rava oss in för att hämta Tonys pass på hittegods avdelningen. På lappen han fick stod de, att han skulle ha med legetimation hahaha.

Sen så åkte vi och käka på obs, mumma va gött de va.
Jag käka lax och det var asagött! Tony käka kyckling och var väl inte rikigt lika nöjd.
Han är så söt och go, fick äntligen pussa på han idag =). han har ju haft så ont i halsen och varit febrig så han ville inte pussa på mig så ja skulle bli smittad, de e min heting de.

Iaf så tog vi en tur i leksaksaffären och ikea. Vi tittade på massa saker men student som man är får man se men inte köpa.

Var riktigt mysigt att gå hand i hand på ikea <3.
Tony har varit på riktigt mobbing humör hela dan, så de va nog tur att han hade Johanna och fik leka va sig lite.
Han kan mobbas den sötisen.

Var där förut ikväll och träffa dom, de är så söta. Riktigt roligt att se Tony skratta så =).
Fick till och med en hej då kram, utav Tony fick ja så klart en hejdå puss då.


Idag gjorde jag en väldigt gullig grej, enligt mig själv då =P..


Just de jag har dr philat oxå =P


det var nog allt för idag



Natti natti

Pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela