Jennys tankar

Tidsfördriv

Publicerad 2008-10-10 20:43:25 i Allmänt,

Hej hopp!
Denna snodde jag av Jenny ,..


Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger.
Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.


Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Uuuh du har hånglat med Sandra lite osäker om jag vill pussa dig nu ;)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Haha förlåt älskling fan vad jag längtar till kl 15 då ska ja ta en snus

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Åh boobs på tv 2

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Vill ha dig nu, vill kyssa dig på ryggen och XXXXXXX

Så vad säger du under förspel?
Kan du komma 7:40? /Kram

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Jenny Jenny jag är duktig! Jag har inte rökt sen 7 imorse

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-10-11 13:07:39

Haha.. kul grej :)

Postat av: Kusinen

Publicerad 2008-10-11 16:51:33

Hahahaha, riktigt roligt! Bäst tyckte jag om vad kidsen kommer säga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela