Jennys tankar

14 September

Publicerad 2008-09-15 20:02:38 i Allmänt,

  Hej hopp!!

Gissa vad, Gissa vad!!

Idag firade jag och min heting 1 månad, japp en månad har vi varit tillsammans nu. Fast vi dejta ju 2 månader innan, så jag vill egentligen säga att vi firar 3 månader. Men nu ska man inte bli för girig =P, 1 månad är de.1

  Så vi har pussats och myst hela dagen, han är så go, helt perfekt!
Sen på kvällen så käka vi pizza, spela Scatergories, Buzz och tv-spel. Japp vi firar på vårt eget vis, de va jättemysigt.
Bingo
Vi satt och prata om massa saker och skratta, tror aldrig jag träffat nån som är så bra som han!
Vi har så himmla kul ihop!

Efter att ha blivit utklassad i allt vann jag äntligen på Scatergories *YES!*, äntligen!

Han är helt perfekt och underbar på alla sätt och vis, han lagar jättegod mat kommer bli bortskämd på den punkten, han   är verkligen rädd om mig liksom han bryr sig, han kan sjunga, även om han ovilligt gör det för mig.
Alla ska vi ha våra nojjor, han törs inte sjunga när jag är i närheten och jag törs inte nummer 2´a när han är i närheten.

Mamma och Lennart skrattar varje gång ja kommer, toan igen lr?
Japp..

Jag och Tony pratar ju om allt, så han vet varför ja åker till mamma =P
Kan verkligen berätta allt för honom.He'd Talk The Ears Off A Moose.
  
Han är helt perfekt, min lille älskling!
Han är den som får mig att må bra,
Han är den som får mitt hjärta att slå snabbare, Heartbeat
Han är den som får min kropp att pirra, varje gång han ser på mig
Han är den som får mig att känna mig trygg
  
Japp, jag fångade en utav de bästa.

Såna finns det inte gott om, synd att jag och mina kompisar norpat alla de bra =P


Pöss på er!




Hugs And Kisses






Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-16 10:35:59

Jag är såååå glad för din skull, vännen! Du ser, den som väntar på något gott..... Kram kram...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-16 15:16:32

Mamma o Lennart (som är en kompis som var hemma på besök i helgen o hjälpte till att laga högtryckstvätten o måla garageväggen!) hälsar o gratulerar de små turturduvorna!

Du är så välkommen när som helst du ska 2:a Jenny, man får sej ett skratt med dej på köpet, men det blir lite dyrt med bensinpengar va:-)

/Mamma

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-16 22:51:34

Grattis till er! :)

Låter underbart.

Sköt om dig.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-17 13:42:27

TACKA Tony så mycket för matlådan jag fick, jag åt den idag, gôtt. Trevlig kille som både gillar att städa och att laga mat, såna växer inte på träd Jenny... Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela