Jennys tankar

Grums by Night

Publicerad 2008-09-15 19:04:39 i Allmänt,

  Hejsan Hoppsan!!

Så i Fredas fick jag ett sms från Maria, hon undra om vi hade lust att följa med ut. Jag och Tony skulle egentligen ta det lugnt.
Fast Tony hade ju suttit och sugit på en öl, så han var inte helt omöjlig.
 Kolla klockan snart 21, fasiken!! Cukoo Clock

Ringde Maria, vi sak med.
Vi slängde oss i bilen för att åka till mamma mutter, men Tony kom på att vi kanske skulle höra med brorsan och Sandra och dom.

Så ner till Björkhagen och hämta de gänget.
  
Hem till mamma mamut och ta en snabbdusch (*host* *Host* raggardusch) slänga på sig lite smink och dra på sig lite mer fina kläder.
  
Fick inte riktigt till sminket som jag ville, men Tony kom och pussa på mig och sa att jag var jättevacker.
Så då fick de duga, Han är så go!! Looking Good

Snälla Farbror Lennart brummade ner oss till östermalm, det gröna huset ifall ni nu undra de.
Maria var redan i full gång med att klunka öl, så det var bara för mig at  försöka komma i kapp..
Gick väl sådär blev en ganska lugn kväll för mig, några cider och en drink.
En rosa drink! Pink

Vi lyssna på musik och prata om dittan och dattan, sen var det dags att röra på raven och bege sig till Casa Rosa som för tillfället heter nåt helt annat.

2 Mycket trevliga bartenders (?) var det som stod där!
Massa skratt blev det den kvällen och en himmla massa öl för en del =P.Bottoms Up

Sen när vi väl skulle gå hem, var det svåraste att få med sig folket hem *suck och stön*

Väl hemma hos Tony så hoppa jag i säng direkt, trött som en gnu.
Det är så mysigt att sova hos Tony, han ligger och håller om en hela natten.
Kan snart inte sova själv, måste ha hans armar om mig. Sex 


                   


En mycket trevlig kväll, med lite gnäll, men vem blir inte gnällig med ett par öl i magen =P




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela