Jennys tankar

nattis

Publicerad 2008-09-19 22:05:27 i Allmänt,

Tjena tjosan!

Så idag har jag glott på film, händer inte mycket på Duvåsen inte..
Men har sett en del roliga filmer iaf =P

Så har jag ju varit och pussat på Tony ikväll, man måste ju få en godnatt puss tror det är lag på sånt faktiskt, eller det borde va iaf. Hade ett bamseplåster på tummen som blev populärt iaf =P
Så söt, så söt.

Imorgon är det plugg för hela slanten, ska upp tidigt och börja för vid 3 ska jag med mamma in till staden.
Måste bli klar med den här jäkla hemtenatan *suck*
Psykologi håller vi på med, flummigt värre.. Finns inget rätt och fel känns det som =/.

Ja det var väl inte mycket mer jag hade att säga idag..


Pössen och kramen


 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela