Jennys tankar

Stopp

Publicerad 2008-09-23 17:20:40 i Allmänt,

  Hej hopp, plättpropp!

Japp plättpropp är faktiskt ett ord, vi lärde oss de i skolan idag.

Om du hugger dig i benet så är det en plättpropp som bildas och den mekanismen håller visst på i 30 minuter sen börjar blodet att forssa.Ax
Så med andra ord har du en halvtimme på dig in till akuten.
typ..
   
Har oxå varit hos min psykolog idag, vet inte direkt om vi gör några framsteg..
Vi ska ta det lite lugnt nu, för jag har inte tid med att jobba med mig själv.
+ att jag ska försöka strunta i alla konflikter som är runt omkring mig och bara koncentrera mig på skolan. Ska strunta i mina egna och andras konflikter. Måste fixa tentorna nu!Cheater


  Och vilka konflikter det finns, folk är ju ta mig fan helt tokiga! Crazy
Av nån jävla anledning så tränger de in på mitt liv, min sömn, mina studier, mina drömmar, mm.
Va fan nån jävla gräns borde väl folk ha, fast va vet jag det kanske man inte kan begära av nån som är 14.
Är så fruktansvärt trött på alla jävla piss konflikter.Flipping The Finger

Från och med nu är det listan som ska prickas av, vänner, Tony och plugg som gäller!




Hugs And Kisses





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela