Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2008-09-22 19:49:37 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så då sitter man här igen då?
Känner iofs att jag aldrig har tid med bloggen, detta måste det bli bättring på.

Idag har jag pratat med världens bästa Magnus har så mycket bra att säga. Han lyssnar och löser problem, sen lyssnar jag och löser förhoppningsvis några problem för han.

Både han och jag var ganska trötta på allt idag, vi e ganska lika i många saker.
Är så jävlans trött på alla puckon.



Han gav mig lite tips om Tony =P, japp ska luska lite här.

Min heting är hos Björn idag, så det är inte mycket man har sett han.
Man vill ju inte störa för mycket när han umgås med kompisar.

Har haft en konstig känsla hela dagen idag, vet inte var det är. Känns bara som om nåt är fel, vet inte vad det kan va..
Töligt att gå runt sådär iaf..

Idag fick vi nya basgrupper i skolan, så vi fick lite gruppuppgifter för att prata med varandra. Verkar ha hamnat i en riktigt bra grupp iaf, ska bli kul att lära känna lite nya ansikten.
Vi fick ett test idag om vildmarken som vi skulle fylla i, först individuellt och sen skulle gruppen komma fram till ett svar.

  Du har gått vilse i skogen så händer det si lr så och så hade du några alternativ. Jag hade nog stendött på fläcken, 3 rätt av 12 hade ja. Så om ni går vilse med mig nångång ska ni inte räkna med mina kunskaper, ja kanske kan plåstra om er och så om ni har tur, men annars är ja inte till stor hjälp.

Man kanske skulle lära sig lite mer knep, de e väl ganska lätt att gå vilse ändå, lr?
Man får fan va glad över att man hittar hem ibland.

Fasiken vad hemskheter det har hänt på jämt några dagar nu, vartär världen på väg? Det händer så mycket så man reagerar inte ens på det längre, jaha en har dörr där.. Jaha en blev mördad där.. Hemskt!


Händer inte mycket här, pluggar och träffar Tony är väl de ja gör.
Tänkte jag skulle hinna med en kompisrunda till helgen om arbetet är klart..

Ha de gott


Lite uppdatering!
Har nu även diskuterat massa med herr Håkan och Herr Mupp och kommit fram till massa bra saker. Till exempel att Anders borde laga mat till mig oftare, Håkan och jag borde ta tag i vår sångkarriär nu och äntligen gå och sjunga I got you babe på muppis baren. Självklart har håkan klänning och peruk, medans jag är sonny.
X är oxå mycket besviken över sig själv, att han inte tog chansen i fredas..




Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-23 11:37:33

usch då, hoppas din magkänsla har fel den här gången, så det inte är något tråkigt på gång! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela