Jennys tankar

Vårdcentralen

Publicerad 2008-09-15 19:04:29 i Allmänt,

Nu ska ni få höra om nåt pinsamt, lr ja..

Ja tycker det är så jävla komiskt, så jag måste ju bara berätta om detta.

Jag har ju haft problem med min bakdörr och lite andra delar.

Typ det har värkt fram i ena bröstet och i "utgången" och i några delar av moa + skinkan.

Har värkt som satan i bland, försökte få tag i vårdcentralen när jag hade haft det en vecka, men det var ju kö jämt!

Men när ja åkte in till stan kunde jag knappt använda vänsterbenet, satan i gatan vad det gjorde ont.
Så jag ringde akut-tids grejen, hon skulle ringa upp mig innan 5 iaf.

När tror ni hon ringde, jo när jag går inne på en affär.
- Så Jenny, vart är det du har haft ont?
- ehhm i baken..
- Vart i baken?
- ja nu går ju ja inne på en affär, men typ vid utgången så värker det ut i vänsterskinkan och framåt liksom..
hahaha där gick jag bland konserver och försökte prata tyst..

Iaf fick jag en tid nästa dag klockan 11 skulle jag va där..

Shit pommes tänkte ja, och höll tummarna för att det inte skulle bli nån undersökning.

När jag kommer dit, vilken läkare tror ni jag får..

Jo den där snyggingen som alla ha pratat om på jobbet, han den unga.
hahaha redan där skratta ja.
Precis min tur liksom..

Det verka som om han tyckte att det var lika jobbigt som jag, vi skratta och prata om massa saker.
Han harkla sig och typ hosta fram vissa frågor, och där satt jag och skratta och kände mig heldum..
Tror aldrig jag haft så roligt på vårdcentralen faktiskt =P.

ja, tyvärr så får ja nog undersöka.
Men nej, måste du de?
ja, tyvärr..
Men fy va jobbigt!

hahah

- men du nu får du sluta, ta bort, de räcker nu du! hahaha
- de e snart klart!
- men ne, du får va klar nu, det är inte där ja har ont jue

  Ja jävlar, efter de skicka ja ut han ur rummet.
Ja ska bara känna lite på magen oxå..
Ne, du ska gå ut så ja får fixa till mig..
jaha, okej...

knack knack, är du färdig ?
hahaha


Ja fy satan va ja skratta, de gjorde han med iofs..
Mycket trevlig läkare!!

Lite mer detaljer var de kanske, men jag har roat många med min lilla historia.
De från kil garva bra iaf, Tony led väl mer med mig och Nina skratta som vanligt!


De va allt från mig



Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela