Jennys tankar

Ägg

Publicerad 2009-04-08 15:41:59 i Allmänt,

Ska snart plugga kom på 2 grejer som jag måste skriva om först..

Hände faktiskt en rolig grej igår..

Jag och brollan skulle gå ut och gå och precis när vi öppnar dörren så står grannen där med ett gäng påskfjädrar.
"jag ber så mycket om ursäkt men min katt är här och snor fjädrar för er, de låg som ett spår hem till mig".. haha

Så ja tog fjädrarna och la in dem, så knalla jag till banken. När jag kommer hem så får ja se katten komma trippnas skitstolt med fulla mun av gröna fjädrar hahaha!
Han såg så jäkla nöjd ut! Så söt!!

Så ja gick runt och plocka ihop ett gäng fjädrar till och tog in de 2 som satt kvar i påskriser..
De låg fjädrar och påskris lite överallt..

Jag fick mig ett skratt iaf =)


Ska gå ägglunken/promenaden oxå om de e fint väder =), herr Fesk frågade om ja skulle vandra den..
Så vi ska visa att vi är smartast i Grums och vinna ägg =P

Ja hoppas att se er ute på promenaden!

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela