Jennys tankar

Gnäll

Publicerad 2009-04-17 22:12:19 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så vad händer här då?

Besviken och irriterad på folk igen, fast vad hade jag räknat med.
En del lever på sina lögner, kul bara att det finns folk som avslöjar dom =)

Känns lite roligt att jag fick en del bekräftat och att jag vet att jag har stöd bakom mig =).

Sen så har jag varit i skolan hela dagen, herregud vilken rörig dag!!
Läraren som föreläste hade en version som hon lärde ut, sen satt det sjuksköterskor med i salen som la sig i och sa att det stämmer inte alls.
Så sulle de diskutera lite vem som hade rätt..

Sen när nästa föreläsare klven in blev det ännu rörigare, när hon sa sin version.. Så jag har ingen aning om vad som är rätt lr fel.. Vet iaf att hon lärde oss fel om kvaddlar, men inte e jag den som tänker ställa mig upp farmför 80 pers och säga emot läraren..
Japp där är jag en fegis!



Men jag är mycket tuffare och hårdare nu på andra punkter!
Nu är ja bara trött på mähäiga attityder, ne ska de hända nåt vet ja att jag får göra det själv..



Ska sätta mig och skriva ihop allt till provet imorgon, nåt måste man ju göra på helgen =P



Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela