Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-04-19 15:16:11 i Allmänt,

Hej hopp!

Så igår skulle jag egentligen plugga, men det blev en heleftermiddag hos Lasse med Pizza istället.

Han och pappa skulle greja med systers bil, så när vi blev hungriga köpte jag och syster pizza och drog till borgvik.
Självklart köpte vi med till gubbarna oxå =P.

Satt där och käka skratta åt historier om folk som Lasse berätta om =P..

Han sa oxå till syrran att han mycket hellre gör lumpen igen än att vara med på en förlossning, hahah..
Ja får väl se hur de går, syrran ska ju vara med som ni säkert vet..

Sen ska jag ha en backup ifall syster yster skulle bli sjuk, har inte ens tänkt den tanken förens barnmorskan sa de.
De e ju helt logiskt att de inte släpper in sjuka pappor lr anhöriga, har bara inte tänkt i den banan..

Fråga Lasse om Anders var ett släktnamn, för då får man ju försöka klämma in de om det blir en pojk =P.
Nästan så han försötrde namnet jag bestämt mig för, tur att jag inte e gammal nog för att ha sett dem programmen..

Iaf efter pizzan fortsatte de att greja med bilen och jag och syster sysselsatte hundarna. dom är så söta.
Hahah Saga är för rolig!

Kommer kort på dem sen, mitt batteri tog slut så syster fick ta kort istället.

Jo vi tog oxå en tur till grums, Anna ringde och fråga om Lasse kunde köra så de fick köpa grillat..
Jag och Jossa tog på oss uppdraget, så vi körde runt på en okänd herre som heter Henriksson och en liten tjej som hette Matilda.
Lr Lillmicke kallades han nog, han var trevlig. Vi gissade åldrar, pratade pappor och barn, ärr kom oxå upp, kanske nån tjockis oxå..
Inte varje dag man går igenom dessa ämnen med en okänd kar.

Kom hem på kvällen och var ganska sleten, så de bidde inge grillning för mig.

Skulle ha varit i stan och grillat med "usa-gänget" som de kallades för kvällen.
Men jag fick iaf prata med en full Håkan och en Nilsson. Mycket trevligt!

Åkte till mamma för att låna tv´n en stund.. Då var det pokerkväll hemma hos mammut.. Ja lr mamma var i stan, Fredrik var det som hade pokerkväll..

Fick en liten pratstund med Storbark och herr Fesk, de som åkte ut först =P.
Lite gos med Ozzy hanns oxå med med..

20 över 11 ropade magen efter mat och huvvet efter sängen så då tog jag mitt pick och pack och for till Slottsbron.

Hade en helskön Lördag med sol och slapphet! Gött att slippa plugga, fast det får jag ta igen idag, så det är bäst jag fortsätter..


Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 17:49:18

Åh Gud, jag ser nu att det bara är 86 dagar kvar! Dom kommer gå så fort. :)

Längtar på att få se din lilla :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 17:50:34

Såg att det inte kom med, men Tessan som skrev :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela