Jennys tankar

Marie

Publicerad 2009-04-12 12:50:23 i Firarhörnan,


Grattis Grattis Grattis!



Så idag fyller denna pingla 30 år =)

Hipp Hipp Hurra!!


Så igår hade Marie sin fest hos Arronsson, jag och syster tittade förbi på kvällen. Mycket lyckad fest!
Massa roligt folk, kända och okända.
Skvaller stunden i köket med Katrin, Syrran och Putte var mycket trevlig. Ja men den har barn med den och de är ett par, hon dolar med detta nu för tiden.
Vi prata oxå lite jobb, Katrins jobb, jäklar i min lilla låda, där har ni en tuff tjej!
Hon berätta om sånt hon varit med om, inge jobb ja skulle klara!
Så hade hon blivit moster igen, grattis!

Lite tjöt med Anders om otur =P, lite bebisprat med någon som skulle bli pappa.


Sen blev det sång för hela slanten i tv-rummet, till cd´n Marie fick.


På slutet av kvällen, iaf för min del, så sprang det runt 2 nakna killar i lägenheten..

De badade jacuzzi och kom ut och visade upp sig ibland..
Känner att jag är inte riktigt så avslappnad med min nakna kropp, men tummen upp för dom som vågar.


Dan visade upp sin indiska nalle phu, dom har nog inte nalle phu där.. Lr så slant nån lite med nålen =P


Hade verkligen jättekul och alla pratstunder med härliga människor!


Hade jättekul igår, va så skönt att komma ut och träffa lite folk!
Tackar och niger för den trevliga festen!


Sen på natten brumma vi hem Anders och spana på "farfars" hus =P







                    

 Bark och Ozzy

       

 Mobbning  av broder

              

Kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-12 13:26:56

Din påsk verkar ha varit jättelyckad! härligt! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela