Jennys tankar

Idag

Publicerad 2009-08-21 21:25:07 i Allmänt,

Igår så hade vi fikastund hos Malin, mycket trevligt!!
Pinglorna Maria,Linda och Anna med sin lillprins Linus var oxå med.
Riktigt roligt att se alla, prata om massa saker och småprinsarna fick oxå en liten "pratstund" med varandra.

Vill ni se kort får ni hoppa in på Malins blogg Malin.

Idag så har jag och Vincent haft fin besök av Gabby och Sara =).
Blev lite fika idag oxå, riktigt roligt att få höra lite skvaller. Gabby höll vincent och efter lite skrik somna sötingen i famnen på Gabby. Märks att hon är mamma =).
Riktigt kul att träffa dessa töser, som har blivit hurtbullar =P
Vincent fick en jättefin Nalle och Pyjamas av "tanterna", så snälla och söta pinglor!


Gabby och plutten

Tyvärr missa ja att ta kort på Sara =/..


Har oxå ringt lite samtal idag och annat.
så är jävligt förbannad på 2 saker, men de kan jag inte skriva här. Får ta och diskutera med söta Malin imorgon, hon har ofta bra svar!

Ne nu ska Vincent ha uppmärksamhet..

Pössen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela