Jennys tankar

Kusinbesök och träff i Segmon

Publicerad 2009-08-24 17:10:51 i Allmänt,

Hejsan i blåbärsskogen!!

Igår kom mina storkusiner på besök, mycket trevligt!
Som vanligt blev lillen bortskämd. fick flera kassar med urväxta kläder efter Adam. Tack snälla!!! 
Han får så mycke grejer min lille plutt. Själv fick jag en fin blomma, så jag blir oxå lite bortskämd =).










E & E var oxå med och kolla in deras tremänning (tror de blir tremänningar iaf)..
Mamma gillade besöket, då hon fick leka och prata med de stora barnen som redan börjat skolan.
Vincent var snäll och gnällde nästan ingenting, är så stolt över denna lilla människa. Kan inte fatta att jag har gjort honom, ja me lite hjälp av pappan då.. Men tänk att för en månad sen låg min älskling i magen..

Efter kusin besöket så var det dax för mig och Vincent att åka till Segmon, hem till Annica.  Det blev fika och prat som vanligt =). Söta bröderna Branting var med, och systrarna Zaring, så Pillan och Roger. Tror pnilla blev lite bebissjuk =).

Det är bara för Roger att sätta en ring på fingret och sen blir de bebbe om pillan får bestämma =P.





Säg till om ni inte vill vara med på bild så plockar ja bort dem...

Jag fick bara med Pillan på kort, är så dålig på att ta kort nu för tiden =/..
Var skitskoj att träffa tösera igen, måste ses oftare.
Så kul att se hur fort alla barnen växer. Oskar, Lukas, Emilia och Annie växer så det knakar..

Ne nu hör jag en plutt som vill ha lite käk..


Pössen och kramen


Kommentarer

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-08-25 11:44:56

visst måste det bli oftare, men tycker vi skärpt till oss lite iaf!? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela