Jennys tankar

Tv- tittar kväll

Publicerad 2009-08-22 01:08:41 i Allmänt,

Hej hå!!

Sitter och tittar på reprisen av Thomas Järvheden - seriöst roligt nu, han är jue för kul!!
Nästan Glans och Betneér klass, lr ne de e sån klass!



Sjunger bra gör han oxå, lite Stepehn Lynch =P

Lennart hade köpt en stor godispåse och han och mamma skulle promt sitta uppe och se detta program. 5 minuter efter att de börjat och mamma somnat ett x antal gånger i soffan så gick hon iaf och la sig =P

Lille plutten e jätteduktig och ligger i min säng och snosar =), blir mer och mer förälskad i denna lille plutt för varje dag. Tänk att han är min =). Känns fortfarande konstigt att säga min son.
Snart är det dax för ett blöjbyte och lite käk för lillen, han somna så tidigt idag så jag tror inte han sover hela natten idag.

Ja pöss och hej!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-22 11:59:25

hihi, det där är typiskt.. somna i soffan det första man gör!!! Förstår att du blir mer och mer förtjust, han är verkligen UNDERBAR!!!!!! Syns ikväll!!! Kramiz M

Postat av: Milla

Publicerad 2009-08-22 16:42:28

Ja, den är bra! :D

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-23 01:47:27

hihi, nu har ni glömt det lilla täcket, så vi måste, turligt nog snart ses igen.... Och din son är så vacker, stark , snäll, ljuvlig, söt och doftar underbart, men det visste du kanske redan??? Längtar redan efter er!!! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela