Jennys tankar

Julbord

Publicerad 2009-12-05 23:02:13 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så i Torsdag var jag på julbord med världens bästa tjejer, nämligen Centrum tjejerna! Vet inte när jag jobba sist och ändå så frågar de om man vill vara med, finns det finare tjejer? Nope!


Hoppas jag får jobba lite till sommarn, men man vet aldrig.

Julbordet var jättekul, skvaller och massa skratt!!
Köttbullar och prinskorvar och massa lax!

Är inte ett dugg avensjuk på Cissi som åker till Gran Canaria, vill oxå, vill också! Men får väl hålla tummarna för den där Thailandsresan Vincent önskar sig i julklapp =P, mamma måste jue med då =P.
Käka för fulla muggar gjorde vi, paketutdelning blev det också.
Nykomlingarna Vincent och Wilma fick presenter, Lena som bytt jobb fick också paket och sist men inte mist fick Filippa paket för att hon ska gå i pension.

Vid vårat bord diskuterades flyttar, priser, puckon, och lite sex.

Hon fick också göra ett slutprov för att visa sina färdigheter inom hemtjänsterier <-- japp det är ett ord =P.
Va vi skratta, bilder kommer senare. En helt perfekt kväll blev det!!

Cissi och jag var halvblind på vår ände och fick tända ljuset haha, lyste upp som bara den. Riktigt kul att träffa Cissi igen och töla om allt som vanligt. Vi hade alltid så kul när vi jobba ihop, gunga på grodor, prova gångstilar och flytta runt god jul bokstäver i hissen =P.

Hon ska föresten bli mormor till en liten pojk i mars =).

Just de är det nån som vet om det har blivit en liten centrum bebis till?
Har camilla fått än?

Nyfiken som man är =P

Vincent hälsar tack till alla de goa tanterna i Centrum för de fina presenterna!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela