Jennys tankar

Lite mera svammel

Publicerad 2009-12-18 10:41:20 i Allmänt,

Tjena tjabba hallå!!

Igår kväll var det en plutt som inte ville sova,så efter massa skrik och krångel med magen så var han hur pigg som helst. Min mage har jue själv varit helt upp och ner efter dopet. Alldeles för mycket vitt bröd och mjölkprodukter, så det är väl inte konstigt om plutts mage också gör lite ont i bland.. Iaf så satt jag honom i hoppgungan, han är överlycklig när han får vara där.. Han får iofs inte vara där några längre stunder, tar tid på den och gåstolen varje gång.

Men han var så glad och stolt igår, tittade man bort en stund så stod han där och glodde på en. Sen tittade man på honom och han hoppade och log och skratta för fulla muggar.. Titta vad jag kan mamma, alldeles själv också!

Min underbara lilla älskling, han lärde sig ett nytt ljud igår också. Ni vet när man gör "puttljud" med munnen. Han hoppade och låt så och dreglet flög åt alla håll när han han gjorde ljudet. Som tur var fick jag allt på film =). Min lilla underbara son.

Kommer kort snart, denna orken vet ni..

Fick smsm från elgiganten också, de hade beställt reservdelar till min dator, så tji fick dom det var inge mjukvarufel dvs att jag slipper betala för att få ut datorn. Hoppas den kommer hem snart, jag sanknar min lilla datorn..


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela