Jennys tankar

......

Publicerad 2009-02-19 20:52:18 i Allmänt,

Hej hopp!

Så imorgon kommer mamma mamut hem :).
Ska hämta henne i stan imorgon, synd att broder inte har körkort.

Har ju legat hemma i magsjukan nu, uuuuhhh har mått så fruktansvärt illa.
Hualigen, men drack dricka som min barnmorska lärde mig och käka lite lite då och då.

Har fått tid på våxnäs nu, har stått i kö där nu ett tag.. Ska bli gött att få komma dit och få lite perspektiv på saker och ting.
Börjar bli svårt med vissa grejer..

Pratat med Magnus muffen en stund igår, tur att han finns. Han har såna bra råd att ge, när inte du finns här och kan ge dom.

Har inte hänt så mycket här, sovit och tittat i hinken e väl de jag har gjort..

skriver mer imorgon

Pössen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-20 12:12:04

Stackars dig..magsjuka till råga på allt också!!! Hoppas du känner dig bäåttre niu i alla fall. Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela