Jennys tankar

idag

Publicerad 2009-02-23 20:54:54 i Allmänt,

Hej hopp!

Vet ni va.. jag åkte precis förbi hotellet och där stod de en snutbil + snutbussen med blåljus på..
De hade typ stopat en gubbe i en bil, så gubbe stod där själv medans 6 snutar trippa runt =P.. Vem sa att de aldrig händer nåt i Grums =P..

Så idag har jag och mamma åkt runt och tittat å barnvagnar, himmla tu!
Ja trodde jag hae mer tid på mig men senast 15 mars måste ja ha beställt en.. De e ju snart!

Hitta 2 som ja gilla.. smartaste köpet vore väl en smart duo kombi, men ja gilla den int riktigt.. Så nu velar ja mellan 3 vagnar. Så vet ja inte om ja ska va snål och ta "smarten" för at den e billigare lr ta en av de  som ja gilla mer..
Får kolla hur den andra är som sittvagn, innan ja bestämmer mig.
Många tycket visst att den var klumpig som sittagn men väldigt bra som liggvagn.


Vilken djungel!

Hitta mycke som ja vill ha iaf..=P

Ska ta en tur med pappa oxå, så han får va med och se.. himmla tjat om att de e mycke pengar.. men va fan ja har j inte så myce att välja på.. måste ju ha en vagn. Så nu ska han få följa med och titta så kan han inte tjata mer =P

Bebben sparkar ju en hel del nu på kvällarna, men igår så hade h*n disco i magen tror ja lr så var d kickboxning på schemat =P.


Pössen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-02-23 21:34:26

Ett tips... Vi tänkte köpa en smart duo kombi från början men valde en mindre och smidigare variant och sparade på så vis 2000 kr också. :) Vi köpte en classic sport, en sittvagn och så valde vi en liggkorg istället för lyft.. Det enda negativa är att classic chassin är nog för stort för våran bil.. Men det orkade vi inte bry oss om :) Vi beställde på köpbarnvagn kanske jag ska tillägga.. Om du handlar där, se till att du får kvinnan som hjälper dig. Hon är ärlig och snäll, försöker inte få dig att köpa det dyraste utan pratar utifrån sin egen erfarenhet. Hon har trots allt tryckt ut tre ungar ;) Hoppas du hittar den vagn du vill ha.. Kram

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-02-23 22:40:09

Nu när du nämner edge duon så var det ju sen vi tänkte köpa från början, inte smart duon :)

Det är bra att du tänker på ryggen.. Du hittar säkert nån bra vagn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela