Jennys tankar

Ultraljud och frissan

Publicerad 2009-02-04 21:47:06 i Allmänt,

hej hopp!
Så den här dagen har gått i ett, var i röda laget idag på vfu'n.
Har varit en riktigt bra dag, men mycket att göra..

Sen när dagen på avdelning 24 äntligen var slut, var det dax att invänta syster yster vid entre´n och gå till ultraljudet. Tänk där låg h*n och spratla. Har varit lite orolig i några dar, inte känt nåt fladder på jättelänge..
Men allt såg bra ut, blev tillbaka flyttad en vecka..

Vet n va ja har gjort mer, har varit hos frissan idag..
Ja sa til henne, gör vad du vill bara ja kan få upp de i hästsvans..

Så jag har lugg!! Har inte haft lugg sen jag var 7 år tror ja.. Men ja gillar de! så lite slingor och en ny friss.
Måste bara köpa nya kläder så känner jag mig som n ny person
Ja jag är helnöjd!
Ska lägga upp en bild så fort jag hittar sladden.

Ne måste göra lite läxor nu, ingen vila att få..

Och mina fötter värker som fan efter at ha stått och gått konstant i 2 dar.. Man hinner aldrig sitta, min rygg håller på att hoppa isär tror ja.. Ne nu ska ja sluta klaga!!!


Pössen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-04 22:04:36

Nej nu är jag nyfiken kusin! ska man köpa rosa eller blåa saker? :D Vad roligt med luggen också :) kram

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-02-04 22:25:15

Det är inget måste att åka in till stan. Har du mycket så ska du ta det i första hand. Jag behöver egentligen inte in till stan, men tyckte att det vore kul bara. Skönt att ul gick bra och att du är nöjd med frillan. Ska bli spännande att se hur du blev :)



Kraam

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-04 22:50:28

Härligt att få se bebben igen!! Kanhända får man snart se miraklet på bild?? Är säker på att du passar kanonbra i lugg, ser fram emot att få se dig, för jag är nyfiken vet du! kramiz M

Postat av: annica

Publicerad 2009-02-05 14:15:20

Väntar ivirgt på en bild :)



Vad mysigt att vara på ultraljud. Fick du med dig några bilder hem? Ta med dem den 14:e :)



Ta hand om dig och vila nu när du kan. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela